Gå til innhold

Acekard 2i "An error has accured......"

Razorlight

Anbefalte innlegg

Fikk Acekard 2i i posten idag. :) Har fulgt alle instruksjoner og prøvd flere ganger..

Når jeg starter den får jeg bare feilmeldinga: An error has occurred. Press and hold the POWER Button to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSi Operations Manual for details.

Har prøvd "papir trikset" også.

Hjeeelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har DSi og du har lastet ned seneste oppdateringen til Nintendo så må du oppdatere acekardet ditt også så den bypasser antipiratgreiene deres. Søk på google men jeg kan fortelle deg nå at du trenger en annen DS for å kunne gå inn på acekard programmet for å installere det ordentlig, så vær klar for det. Ellers er det så vanskelig å fikse.

Lenke til kommentar
Hvis du har DSi og du har lastet ned seneste oppdateringen til Nintendo så må du oppdatere acekardet ditt også så den bypasser antipiratgreiene deres. Søk på google men jeg kan fortelle deg nå at du trenger en annen DS for å kunne gå inn på acekard programmet for å installere det ordentlig, så vær klar for det. Ellers er det så vanskelig å fikse.

Jeg har formatert DSi'en så den oppdateringa er ikke der noe mer. :)

Men det fungerer selvsagt ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har formatert DSi'en så den oppdateringa er ikke der noe mer. :)

Men det fungerer selvsagt ikke.

Det fungerer sansynlig hvis ikke. :)

Selv om Nintendo ikke er sånn kjempe flinke med anti-piratkopiering, er de ikke SÅ dumme at de tetter igjen en så simpel luke ;)

Oppdaterings filer til AK2i finner du HER

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...