Gå til innhold

Er Samsung PS50B435 et godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ser at Elprice skal ha salg på Samsung PS50B435 (http://www.elprice.no/tv-dvd/flat-tv/samsung-50-plasma-tv-ps50b435), men har ikke funnet noen tester av akkurat denne modellen. Er det noen som kan si noe om hvorvidt dette er en bra plasma-TV eller ikke? Har ikke særlig mye kjennskap til TV-teknologi, så jeg er usikker på hva jeg bør være obs på ifm plasma-TV'er.

Mvh kenneho

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp denne isdenfor, knall TV, bedre enn den elprice sin, har den selv og den er mer enn bra nok til de aller fleste.

Takk for tipset, men Elprice har tilbud på den PS50B435-modellen (f.o.m) i morgen, så skal jeg kjøpe en TV nå blir det nok den. Hvilke svakheter/problemer ser du i forhold til den PS50B435-modellen?

Lenke til kommentar
Kjøp denne isdenfor, knall TV, bedre enn den elprice sin, har den selv og den er mer enn bra nok til de aller fleste.

Takk for tipset, men Elprice har tilbud på den PS50B435-modellen (f.o.m) i morgen, så skal jeg kjøpe en TV nå blir det nok den. Hvilke svakheter/problemer ser du i forhold til den PS50B435-modellen?

Vell den jeg viste til er en modellserie høyere, jo høyere jo bedre er det jo storsett, men vet ikke om dette vil ha vesentlig mye å si på bildekvalitet. Største svakheten jeg ser er at den kun er HD-ready vs min som har full HD, for mange holder sikkert det første, men selv ville jeg aldri kjøpt en såpass stor TV uten full HD da oppløsningen spiller større rolle jo større TV du har, selvom bilde blir bra og du antakligvis ikke merker forskjell hvis du sitter langt unna.

Men så den var på tilbud til 6000, noe som er en ekstremt bra pris, så da er det nok ikke verdt for de aller fleste de 2000 kr ekstra for full HD, selvom dog jeg hadde nok gjort det :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg finner svært lite info om tester om PS50B551

Til MRLG eller noen andre. Hvordan er bildet når man kobler til PC'n ?

Og er det noen svakheter med den, sånn som gjenskinn (du ser deg selv i skjermen) eller innbrenning ?

Bildet er bra når du kobler til PCen, gjenskinn merker ikke jeg noe til da jeg har persienner og vinduet bak TVen. Har foreløpig ikke fått noe mer enn midlertidig innbrenning, da etter både flere timer med spilling og film. Dog har jeg vært flink å hvitvaske tven etter så og si hver film jeg ser/spill jeg spiller, så det har gått bort uten problemer, eneste er at det er småslitsomt at man må gjøre det hele tiden..

Dog er det en veldig bra TV med bra bilde, kult design og billig pris, har ikke angret et sekund.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...