Ebeneser Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har arbeiderpartiets blomst blitt såpass vissen at de må ty til stimuli ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 For meg så ser det mest ut som gjenskinn i svette e.l. Men, selvsagt, det er jo ingen hemmelighet at de har funnet spor av kokain på stortinget også. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Det skal godt gjøres å svette bare under nesa. Endret 31. desember 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det ser ut som om han har et forkjølelsessår, så det kan være salve ja. Ellers har fotografen endelig fastslått det sensasjonelle faktum at statsministere blir snørrete som alle oss andre... Geir Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Han svetter ikke bare under nesa. Han har sniffa lim. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det skal godt gjøres å bare svette under nesa. Det kan jo være den dråpen av svette som han ikke fanget opp med lommetørklet noen sekunder før... Geir Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hva enn det er så får man si at det er meget uheldige bilder. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kan ikke være svette, det er noe spesielt kvitt akkurat på en spesiell plass... Kan jo ver det renner litt snue fra nesen også som vår statsminister ikke har rukket å tørke bort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva enn det er så får man si at det er meget uheldige bilder.For all del. Men det skjer alle. Sitter selv og ser på noen bilder av meg som ble tatt for en time siden. Er ikke særlig vellykket det heller. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Disse bildene er en fare for rikets sikkerhet, alle som har sett denne tråden kan forvente besøk av PST i nærmeste fremtid. Endret 31. desember 2009 av Ebeneser Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bildene er tatt under et innlegg, ikke i en fotoseanse. Det er bare desken i avisen som kan bestemme om bildene som publiseres er flatterende eller ikke. Jeg har holdt mange foredrag i årenes løp rundt om i verden, og jeg har sett mange bilder som jeg helst skulle vært foruten... Geir Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Kanskje denne burde vært postet direkte i politikk og samfunn? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Eller kanskje ikke, siden den er tabloid og neppe kvalifiserer til reglenes punkt 1: 1. Vurderer om emnet har almen interesse, og om et innlegg her kan føre til debatt og opplysning. Geir Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg ville bare se reaksjonen din. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Siden vi allerede er litt useriøse her så vil jeg bare skyte inn et godt nyttår til alle som leser tråden. Måtte det nye året bringe enda flere gode diskusjoner, troll og annen moro. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår til deg også! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja godt nyttår til dere andre, meningsfeller som motstandere. Gøy og lærerikt å diskutere med dere alle. Særlig de jeg er mest uenige med Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Siden vi allerede er litt useriøse her så vil jeg bare skyte inn et godt nyttår til alle som leser tråden. Måtte det nye året bringe enda flere gode diskusjoner, troll og annen moro. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Han svetter ikke bare under nesa. Han har sniffa lim. Svette under nesa er en kjent bieffekt av å sniffe lim Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det skal godt gjøres å svette bare under nesa. Richard Nixon slet veldig med svette på overleppen, og mente selv at han tapte presidentvalget i 1960 på grunn av det i en TV-debatt. Det er vidt anerkjent at denne opptredenen var fatal for Nixon, men det pekes gjerne også på en del andre faktorer ved utseendet og dagsformen hans som medvirket. Uansett skal Nixon etter dette ha vært besatt av å tørke svette av overleppen ved TV-opptredener. En del mener sikkert at dette burde vært et tegn på hva som ventet, og at folket burde husket dette også i 1968, og en del mener nok også at det sier noe om Stoltenberg som person, men det er i hvert fall ikke noe unikt fenomen, og ikke bare Stoltenberg som til tider tar seg utseendemessig dårlig ut i media. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå