Sveern Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Brukte xboxen som musikkilde på en fest jeg hadde her om dagen. Og ting går jo som de regel går på fest, og nå er kontrollen min helt sei og klistrete, knapper henger igjen og slikt. Noen som har erfaring med hvordan jeg skal rengjøre den? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) nei, men det blir vel som alt anna ellers, skru opp og rengjør med sprit. (du har vel litt igjen etter festen?) Endret 31. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 med mindre du er redd for garantien så kan du skru den opp. da kan du ta ut knappene å få vekk det som er klissete. fant en guide på llama for lenge siden om å rengjøre de gamle xbox kontrollerne. fant den ikke nå når jeg kikket. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Har en kontroll til, så er ikke krise om den ryker, så blir nok å skru den opp ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå