Wohoo Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei Jeg kjøpte et roccat kave headsett idag. Kobla det til og starta opp pc'n som vanlig. jeg skulle bare teste lyden på en vanlig musikk fil, men jeg fikk opp denne feilmeldingen: Kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lydenheten. Det kan være at ingen lydenheter er installert på datamaskinen, at lydenheten brukes av et annet program eller at lydenheten ikke fungerer som den skal Lyden funker ikke på andre type filer eller in-game. Kontrolleren som som følger med headsettet funker derimot, men lyden er borte Bruker bare lydkortet på mitt ASUS P5Q turbo hovedkort Takker for alle svar Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei Jeg kjøpte et roccat kave headsett idag. Kobla det til og starta opp pc'n som vanlig. jeg skulle bare teste lyden på en vanlig musikk fil, men jeg fikk opp denne feilmeldingen: Kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lydenheten. Det kan være at ingen lydenheter er installert på datamaskinen, at lydenheten brukes av et annet program eller at lydenheten ikke fungerer som den skal Lyden funker ikke på andre type filer eller in-game. Kontrolleren som som følger med headsettet funker derimot, men lyden er borte Bruker bare lydkortet på mitt ASUS P5Q turbo hovedkort Takker for alle svar Er det usb? Da er det kanskje utdaterte drivere. Installer driveren du fikk med Kave Lenke til kommentar
Wohoo Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Hei Jeg kjøpte et roccat kave headsett idag. Kobla det til og starta opp pc'n som vanlig. jeg skulle bare teste lyden på en vanlig musikk fil, men jeg fikk opp denne feilmeldingen: Kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lydenheten. Det kan være at ingen lydenheter er installert på datamaskinen, at lydenheten brukes av et annet program eller at lydenheten ikke fungerer som den skal Lyden funker ikke på andre type filer eller in-game. Kontrolleren som som følger med headsettet funker derimot, men lyden er borte Bruker bare lydkortet på mitt ASUS P5Q turbo hovedkort Takker for alle svar Er det usb? Da er det kanskje utdaterte drivere. Installer driveren du fikk med Kave Det er en usb (til strøm tror jeg) og fire plugger til lydkortet. Det rare var at det ikke fulgte med noen drivere, men jeg prøvde det akkurat på en annen pc med et ASUS P5Q SE2 hovedkort og da funka det som bare det Lenke til kommentar
Wohoo Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg klarte å få spilt av lydfiler ved å endre hvilke enhet som skulle spille av, men lyden er fortsatt borte Endret 1. januar 2010 av Wohoo Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei Jeg kjøpte et roccat kave headsett idag. Kobla det til og starta opp pc'n som vanlig. jeg skulle bare teste lyden på en vanlig musikk fil, men jeg fikk opp denne feilmeldingen: Kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lydenheten. Det kan være at ingen lydenheter er installert på datamaskinen, at lydenheten brukes av et annet program eller at lydenheten ikke fungerer som den skal Lyden funker ikke på andre type filer eller in-game. Kontrolleren som som følger med headsettet funker derimot, men lyden er borte Bruker bare lydkortet på mitt ASUS P5Q turbo hovedkort Takker for alle svar Er det usb? Da er det kanskje utdaterte drivere. Installer driveren du fikk med Kave Det er en usb (til strøm tror jeg) og fire plugger til lydkortet. Det rare var at det ikke fulgte med noen drivere, men jeg prøvde det akkurat på en annen pc med et ASUS P5Q SE2 hovedkort og da funka det som bare det Usb inngangen er til selve lydkontrolleren. sjekk ut Roccats hjemmesider for mere hjelp. ganske gode guider der Lenke til kommentar
Glends Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 sjekk driverene til hovedkortet isteden for, da roccat kave ikke trenger drivere for å brukes. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Må alltid huske og endre avspillingsenhet. Noen ganger må det settes opp mer i programvaren som følger med lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå