arnold_layne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer! (Og lykke til med å takle to på en gang ) Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kommer nok ikke til å være så mye online den første tiden framover. Godt nytt år, alle sammen - de var litt tidlig ute, men alt står heldigvis bra til med mor og tvillinger. Gratulerer.. Nå kan du jo også se frem til den dagen de begynner å feste blikket og du skal prøve å få dem til å se inn i kamera samtidig. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer Trondster. Du husket vel å ta et opp/ned-bilde til fotokonken i det de ble løftet opp for første gang? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer Trondster. Du husket vel å ta et opp/ned-bilde til fotokonken i det de ble løftet opp for første gang? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mye jobb om dagen og kulda gjør at jeg ikke tar så mye bilder atm. Fra samme shoot som sist. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg stiller meg i gratulantenes rekker Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, grattis man. Lykke til! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Takker for alle gratulasjoner! Kanskje ikkeså spennende fototeknisk, men jeg kan ikke dy meg for å poste et par bilder til: Storebror Lillesøster Skutt med 24-70 - fikk i går plutselig telefon på jobben om at det var 1-2 timer til, og resten av kamerabagen ligger derfor fremdeles hjemme. Dette er fra i morges, da. Helt nye. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Synes ikke det gjorde noe at det "bare" var 24-70 og ikke noe mer eksotisk Litt frostrøyk på Ranfjorden: Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gratulerer så meget Trondster =) Lekt bittelitt med dråper i natt. 100mm, f/8, 1s, ISO100, Flash Fired Mens jeg tok bilder kom det også en liten "vannedderkopp" som jeg har var heldig og fikk tatt bilde av: Lenke til kommentar
noodles Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Bybanen i Bergen har fått sin første passasjer ein kald dag eit halvt år før opning. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Litt frostrøyk på Ranfjorden: Dette likte jeg. Jeg liker godt Antony Gormley sin kunst og dette var et bra bilde av en av hans installasjoner. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjempegratulasjoner, Trondster. Du har ingen anelse om hva som venter deg. (det har ikke jeg heller, men det må jo være mye heftigere enn ett barn, så det blir nok ganske sinnsykt... ) Ole Gunnar: Snasent! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 The Big Chill -20 i fjæra er ikke artig for tær og fingre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 -20 i fjæra er ikke artig for tær og fingre.Men artigere for sluttresultatet tydeligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 kaldt i trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå