Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Lurer på om dette er litt grenseland mtp. at det blir litt mye fokus på disse to mennene, hva synes dere? Det var egentlig tilfeldig at jeg stod der og tok blider når de kom forbi, men det ble kanskje litt for mye fokus på de. Uansett så virket det ikke som de brydde seg mye om de ble med på bildet eller ikke. De bare så på meg og jeg hørte "no kommar du i avisen" i det de gikk forbi. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Bjoern-: #2 var utrolig kult! #3 kunne vært bra om du hadde truffet med fokus (les: brukt skikkelig utstyr ) Anfall: de er jo praktisk talt ugjenkjennelige. Hadde ikke hatt noen reservasjoner med det bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Takk for tilbakemelding, er greit å høre noen utenforståendes mening. Prøvde å blure litt i ansiktet på han til venstre, siden han egentlig er den eneste som kanskje kunne blitt gjenkjent, men vet ikke om det ødelagte litt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Månebildene dine a_aa var nydelige. Ser ut for at eg må handle meg et større objektiv. har kun 50mm nå. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tusen takk, Skogslik! Det er ærlig talt ikke helt enkelt å bruke 1000 effektive mm, så jeg er glad jeg ikke betalte mange hundrelappene for Albinaren. Men morsomt å bruke på månen, absolutt! Lenke til kommentar
swahili Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) nye bilder fra Januar ligger her: www.flickr.com/sndre Endret 1. februar 2010 av swahili Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Anfall: de er jo praktisk talt ugjenkjennelige. Hadde ikke hatt noen reservasjoner med det bildet. Jepp. Men sånn generelt sett er alle ugjenkjennelige helt til de kjenner seg igjen og tar kontakt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da er tråden for februar oppe. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Tok dette i januar, så jeg skviser det kjapt inn her. Endret 1. februar 2010 av gorpium Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det ikke meningen at man skal poste i gjeldende tråd uansett når bildet er tatt? Jaja, tøft var det i uansett Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Who cares? Agreed. Folk må slutte å whine. Har man tatt ett bilde i januar og psoter det i februar tråden fordi man ikke har rukket å redigere det så gjør ikke det noe. Folk som bumper januar tråden deretter irritierer meg mere. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kan ikke si jeg bryr meg uansett. Det er klart, å bumpe gamletråden når den ligger et par sider bakover for å poste et bilde er litt sært, men å bumpe den når den ligger på toppen er ikke så farlig.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror faktisk oppdriften hadde vært god nok til å dra med både stativ og blits på sjøen. Det hadde sett awsome ut, men hadde vært ganske dyrt for en kort glede.. Nytt mening av "FF". Flying Flash eller Flyve Flash Og/eller Faen der Flyr Faenskapet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Folk som bumper januar tråden deretter irritierer meg mere. +1 Sorry, kunne ikke la være. "Me too", "Me three" og alt det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå