LaviX Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Slenger ut noen jeg tokk på nyttårsaften, første gang jeg prøver å ta bilder av fyrverkeri Bildene er tatt med Canon eos 400d, 18-55mm f/3.5-5.6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Noen bilder fra New York nå i januar Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Opp ned og litt speilvendt.... Et bilde jeg hadde tenkt å sende inn til fotokonken, men jeg glemte det vekk som vanlig. En god gammel LP plate, eller det vil si at det er coveret. Det var tider det når man måtte gå i platebutikkene og bla gjennom bunker med plater for å finne noe bra. Noen ganger kjøpte jeg plater bare fordi coveret så stilig ut og det er vel tilfelle med akkurat dette eksemplaret. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Fra første runde hjemmefremkalt C-41. Kult med fingeravtrykk på høyre side! PS: Ikke ironisk, vet at du helt sikkert er klar over det Endret 26. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg venter fortsatt på ordntlig naturlig lyst lys som ikke gjør at bildene blir så matt og kjedelig. Uansett, her er et knippe bilder fra helgen. Kult med crossbilder. Flere? Så oppslag om at det er cross i Tana til helga, kanskje jeg tar en tur å får testet kameraet en av dagene. Men liker egentlig best når det er stadioncross med høye hopp og kort løype, på crossbanen så er det så vanskelig å finne gode plasser å stå. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg og en kompis lagde en serie til UKM i dag, tema fremmedgjøring, utfrysning, å føle seg borte. Noe i den dur. Bildene er tatt med et 5D, 17-40L, 35/2, samt blits i hvit paraply holdt av en stemmeaktivert lysbom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mangler apostrof i "don't". Likte veldig godt detaljen med gaffel i skålen - bra serie! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kul serie, men lyset på det siste er forferdelig. Kansje burne ut den lille antydningen til 'rembreandt' lightning slik at halve annsiktetblir borte i mørket. Mulig BW vill kle det bildet. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mangler apostrof i "don't". Likte veldig godt detaljen med gaffel i skålen - bra serie! Takker Haha, vi forbarmet oss over apostrofen. Blir nok til at vi slenger inn en der i PS før print Kul serie, men lyset på det siste er forferdelig. Kansje burne ut den lille antydningen til 'rembreandt' lightning slik at halve annsiktetblir borte i mørket. Mulig BW vill kle det bildet. Joa, lyset er stygt. Skal forestille månelys, og er derfor tatt med bar blits gjennom et vindu. De derre lyskildene i verdensrommet er ikke så medgjørlige! Men jeg er ikke uenig i at det kunne blitt gjort bedre, spesielt mtp. å ha mer i bildet som tyder på at det faktisk er månelys, mulig det ikke er tydelig nok. S/h er jeg ikke så stor fan av, og det ville brutt for mye med serien uansett imo, selv om tanken streifet meg. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 bare bulb trenger ikke være stygt. bruker masse 1 lyskilde bare bulb i studio jeg, ihvertfall. tror nok plasseringen av lyset har mye å si, og den kunne kanskje vært gjort litt bedre. kanskje hatt ett vindu foran, slik at du faktisk hadde fått en skygge som er formet som ett vindu, bare bulb er jo så hardt, at man lett ser hva som lager skyggene ? ville nok ha prøvd å blanda inn noe S/H jeg også. det bryter ikke nødvendigvis med serien. de fleste moteserier feks blander jo veldig ofte S/H og farge. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg og kjæresten drev og køddet litt rundt hjemme hos meg i går, også hadde jeg tilfeldigvis en blitz på stativ med paraply stående i hjørnet, så vi tok noen bilder. "Oppdaget" dette i dag og kjørte det gjennom Silver Efex. Jeg liker det godt i alle fall Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kunne endelig hente kamera fra service i dag! Her er tre jeg likte fra veien hjem: Kylling til middag idag? Og kanskje det mest oppbrukte motivet i Oslo, men jeg blir ikke lei av å prøve å gjøre noe utav det: Nesten hjemme Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Tester ut ett gammelt Nikkor AI-S 50mm f/2. Ser ut til å være rimelig skarpt, muligens en bitteliten anelse CA i bakgrunnen. Bildet er vist i full størrelse, dvs 100% crop, ingen oppskarping. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Eg veit ikkje heilt om eg finner ord som kan beskriva det der. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Where's the coffee and cream? Stilig bilde, Lynx1! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Oi, herlig bilde Lynx1! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 @kaian - det tigerbildet funket faktisk bra. Ikke verst mtp. hvor loslitt motivet er! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ikke lett å finne motiver i styggveret. Men man forsøker... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har du noen gang brukt en eksponering på mindre enn ett sekund, Kenneth? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå