Gå til innhold

Akambrukernes bilder - januar 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opp ned og litt speilvendt....

Et bilde jeg hadde tenkt å sende inn til fotokonken, men jeg glemte det vekk som vanlig. En god gammel LP plate, eller det vil si at det er coveret. Det var tider det når man måtte gå i platebutikkene og bla gjennom bunker med plater for å finne noe bra. Noen ganger kjøpte jeg plater bare fordi coveret så stilig ut og det er vel tilfelle med akkurat dette eksemplaret.

774141683_BYBf2-L.jpg

Lenke til kommentar
Jeg venter fortsatt på ordntlig naturlig lyst lys som ikke gjør at bildene blir så matt og kjedelig. Uansett, her er et knippe bilder fra helgen.

Kult med crossbilder. Flere? Så oppslag om at det er cross i Tana til helga, kanskje jeg tar en tur å får testet kameraet en av dagene. Men liker egentlig best når det er stadioncross med høye hopp og kort løype, på crossbanen så er det så vanskelig å finne gode plasser å stå.

Lenke til kommentar
Mangler apostrof i "don't". ;)

Likte veldig godt detaljen med gaffel i skålen - bra serie!

Takker :) Haha, vi forbarmet oss over apostrofen. Blir nok til at vi slenger inn en der i PS før print :p

Kul serie, men lyset på det siste er forferdelig. Kansje burne ut den lille antydningen til 'rembreandt' lightning slik at halve annsiktetblir borte i mørket. Mulig BW vill kle det bildet.

Joa, lyset er stygt. Skal forestille månelys, og er derfor tatt med bar blits gjennom et vindu. De derre lyskildene i verdensrommet er ikke så medgjørlige! Men jeg er ikke uenig i at det kunne blitt gjort bedre, spesielt mtp. å ha mer i bildet som tyder på at det faktisk er månelys, mulig det ikke er tydelig nok. S/h er jeg ikke så stor fan av, og det ville brutt for mye med serien uansett imo, selv om tanken streifet meg.

Lenke til kommentar

bare bulb trenger ikke være stygt.

bruker masse 1 lyskilde bare bulb i studio jeg, ihvertfall.

tror nok plasseringen av lyset har mye å si, og den kunne kanskje vært gjort litt bedre. kanskje hatt ett vindu foran, slik at du faktisk hadde fått en skygge som er formet som ett vindu, bare bulb er jo så hardt, at man lett ser hva som lager skyggene ?

ville nok ha prøvd å blanda inn noe S/H jeg også. det bryter ikke nødvendigvis med serien. de fleste moteserier feks blander jo veldig ofte S/H og farge.

Lenke til kommentar

post-175628-1264617043_thumb.jpg

Jeg og kjæresten drev og køddet litt rundt hjemme hos meg i går, også hadde jeg tilfeldigvis en blitz på stativ med paraply stående i hjørnet, så vi tok noen bilder.

"Oppdaget" dette i dag og kjørte det gjennom Silver Efex. Jeg liker det godt i alle fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...