Inc Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dansker og fyrverkeri. Det er 1) mye av det, 2) seriøst mye av det, 3) sendt opp midt i gata*) og 4) ganske så mye uvettig bruk av det. Kanskje ikke så spennende, men det var det jeg fikk til fra vinduskarmen uten stativ**). Nydelig her med batteriet plassert ved taxiholdeplassen midt mellom filene i en ganske så traffikert gate, og det er også fint med banen på det sendt i bakgrunnen der, rett ved de parkerte bilene. Fikk også noen bilder hvor de "leker" med nødbluss.. *) Joda, mens bilene kjører, rett under luftledningene, som jo gatebelysningen henger i. ..Og så fint at man heller ikke rydder opp igjen etterpå, heller ikke sjampisflaskene mellom kjørebanene - er risikosport å kjøre i Køben ved nyttår!! **) Nyttårsaften på rikshospitalet er ellers ikke helt højdaren som det kanskje kunne høres ut som å være.. Hvis jeg får lov å herpe bildet ditt litt? Så var dette det første jeg tenkte etter å ha lest innlegget ditt. Og jeg lo Dansker altså Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvis jeg får lov å herpe bildet ditt litt? Så var dette det første jeg tenkte etter å ha lest innlegget ditt. Og jeg lo Dansker altså ROFL!! :D Legg også merke til de røde lysene til høyre for batteriet i veien - joda - det kjørte biler og busser mens spruten sto.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tenkte akkuratt det samme som Inc når jeg så det bildet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Tenkte litt "WTF" da jeg så det live.. De gode nyhetene: De gikk inn i blokka til høyre. De dårlige nyhetene: De kom ut igjen med nødbluss. ..Og fortsatte å skyte. Fikk ikke bilde av at de skjøt over på den andre siden av veien også - og traff vegg og vinduer med romerlys, batteri eller hva de nå lekte med.. Edit: Tviler på at det var særlig behagelig å komme kjørende i det lyset der.. Edit II: .. Og Whohooo!! var forresten en eksploderende rakett/batteribombe sendt ut av Wheyy!!! *BURP!!*. Edit III: Obligatorisk klassisk Quake-inspirert klipp: Endret 3. januar 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Zods og Simen.. flotte bilder begge 2.. har ikke hatt tid til (ferie etter en hektisk desember har vært prioritert).. å ta noe spesielle bilder.. Men små troll funke vell det og. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Etter solnedgang - tatt fra vinduet: Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Men små troll funke vell det og.Helt klart! Første er "pent", men veldig klassisk. Falt veldig for det siste bildet, flott uttrykk du har fanget hos ungene her, liker godt at de ikke er opptatt av fotografen... Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Meir svarte og kvite landskap frå mi sida. HDR er blitt nytta for å få fram himmelen. Klikkbart Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Pent Eksistensiel! Tror jeg ville croppa vekk litt i bunn da. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Takker og bukker Eg prøvde meg litt fram med forskjellige utsnitt, men om eg tok vekk mykje meir i botn mysta det mykje av dybden. Lenke til kommentar
Laze Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sitter og blar gjennom juleferiens bilder mens jeg venter på at Japan Foto skal pakke og sende (fjor)årets store julepresang til meg selv. Jeg tipper de som bor her satte "garasje" på ønskelista si View On Black Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fjerde bilde i 365 prosjektet mitt! Ikke helt meg å ta sånne bilder, men så akkurat på American Pie Book of love 365 settet på Flickr. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Etter solnedgang - tatt fra vinduet: Tøft. Kjenner du vedkommende som sitter der? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Etter solnedgang - tatt fra vinduet: Tøft. Kjenner du vedkommende som sitter der? Som sitter i vinduet? Det er jo meg, som tok bildet. Eller var det noe annet du lurte på? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Kjenner jeg k.n.b rett, så mente han trollet som sitter til venstre (lettest å se i thumbnailen) Edit:leif Endret 4. januar 2010 av arnold_layne Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjenner jeg k.n.b rett, så mente trollet som sitter til venstre (lettest å se i thumbnailen) Du kjenner meg rett. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Åh, det. Linselus... *kaste stol på* Endret 4. januar 2010 av hallgeirl Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Takker folkens. Liker det første bilde du posta der Devisor. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Da var det tilbake til hverdagen og da kan jeg jo kose meg litt om kveldene med å fikle litt med kamera. Så her er et bilde fra i kveld, slik jeg får denne tråden inn i mine tråder også. Et par andre varianter her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå