cruelphotography Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Krevde jo såklart ett skikkelig bilde for å få lokket fram en kommentar fra DA ;D Men thanks for det. Er ganske fornøyd selv også, egentlig. Er ca mitt standar beauty opsett, så det er fint at det funker på gutter også =) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Her om dagen dro gamlisene på Byggmakker, byggvareforretninger er gode steder for gatefoto, as it would seem. Det er også mange morsomme detaljer. Men pytt. På rekke og rad Millitær disiplin i serviceområdet * Speilvirkelighet Hjelp Umenneskelig informasjon Dødt grønt * Nei, jeg aner ikke hvorfor forsvaret arbeider på en byggvareforretning. Ja, han betjente kunder. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg liker komposisjonen på det øverste Simon! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Takker så meget Kenneth. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvem i all verden bruker M-98 i en sivil jobb (gitt at han faktisk jobber der)? Forøvrig artig komponert med hun (han?) som titter fram fra bak reolen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Godt spørsmål, godt spørsmål. Og takk. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fikk lekt litt ute med mitt nye 7D i dag. Det blir for det meste løs eksperimentering inntil jeg får litt erfaring under huden. Kanskje jeg kunne fått et bra bilde av mine blåfrosne fingre... Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kva kamera bruker du, Simon? Eg har lyst å ta slike bilete som deg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvilket tastatur har du? Jeg vil skrive slike setninger som deg! (Yeepeee! WTD moment) Fra spøk til banan, jeg bruker E-3 med Panasonic Leica Summilux 25mm f/1.4 ASPH. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det varier mellom Logitech S510 og tastaturet på min HP Elitebook(skule-pc). For å ikkje vera totalt off-topic slenger eg med eit bilete som skal bli brukt i ei skule oppgåva. Det er i forbinding med at klassen min vant prisen for ryddigast/reinast rom. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 For å ikkje vera totalt off-topic slenger eg med eit bilete som skal bli brukt i ei skule oppgåva. Det er i forbinding med at klassen min vant prisen for ryddigast/reinast rom. :!: Du slipper ikke unna linselus du heller Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Nei, skulle tru media-elevar likte seg best bak kamera, men neida. Eg er eit unntak då. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Hvor går du media? Gode lærere? Eller? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Voss Husflidskule, medielæraren min er ganske flink, men han mangle autoritet. Fristar blir utsett i hytt å pine og han er av typen som liker dialog betre enn merknadar, det er jo ikkje så ille, men det fungerer ikkje når du er lærar. Han kan det visuelle, men sliter litt på programvaredelen. Eg er veldig nøgd med skulen min, bortsett frå att den er litt vel slapp. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Høres ikke helt ille ut, nei. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Har for første gang prøvet meg på portrett bilder. Håndholdt, 40D, 100mm, ISO 400, f/2.8 og med naturlig lys fra stort vindu. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det der hadde du grepet på synes jeg bareanton.Likte det første best sånn umiddelbart, et vennelig uttrykk liksom. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Liker tonaliteten og kontrastene, men i mine øyne ville det blitt bedre om det var eksponert ett trinn lysere. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fikk endelig en liten fototur igjen. Alle: Tokina 70-210mm Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Svart/hvitt portrett Endret 23. januar 2010 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå