Cinemarxism Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Gjennom kjøkkenvinduet klokka alt for tidlig. Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Januar i Finnmark. Sola på vei tilbake Endret 17. januar 2010 av superrune2 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tur til butikken ilag med kamera resulterte i eit akseptabelt bilete. Klikk for å få det større. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Fra Fotomessen 2010 Diverse Nikonrør stilt opp på rekke og rad for allmenn tafsing.. Morten Krogvold var en glimrende og inspirerende foredragsholder. Endret 18. januar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ble noen actionshots i går. Syklister med og uten motor fikk utfolde seg i skibakkene og på hoppene i Vassfjellet skisenter utenfor Trondheim. Litt veigrep må til. På det siste bildet er flomlyset slått av, syklisten lyses kun opp av kamerablitsen og har ei lykt på styret for å se hoppkanten. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Seine netter med lekser på hybelen. Dei blir større ved berøring. Endret 18. januar 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
arela Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Et fra Nidelva sist lørdag. De er ikke så sangvillige i kulden, men fine er de. ...og en tur i Gaula på søndag. Når sola står opp over et fjell, så trenger en ikke å stå opp så grytidlig! Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ett par til. Hmm, korleis har du fått lov til å fotografere Quick? Er du yrkesfotograf? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Pene ting, Kenneth. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ett par til. Hmm, korleis har du fått lov til å fotografere Quick? Er du yrkesfotograf? Jeg er AWESOME Neida. jeg sendte dem først en mail og spurte Nå er de gode venner av meg så jeg kan fotografere dem når jeg vil. Denne gangen kontakta de meg. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Ett par til. Hmm, korleis har du fått lov til å fotografere Quick? Er du yrkesfotograf? Jeg er AWESOME Neida. jeg sendte dem først en mail og spurte Nå er de gode venner av meg så jeg kan fotografere dem når jeg vil. Denne gangen kontakta de meg. Det var jo veldig kult! Hørtes ikke kjedelig ut å fotografere dem i action Og forresten kjempekule bilder ! Endret 19. januar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 De er rimelig skilla dansere ja. Filma det nyeste showet dems også. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Eg er forelska både i ei jenta og i 50mm-en min for tida, dette kan bli problematisk. To bilder frå Voss. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Eg er forelska både i ei jenta og i 50mm-en min for tida, dette kan bli problematisk. To bilder frå Voss. ja, du får veie opp med ulemper og fordeler Fordel Kamera : Blir ikke sur om du glemmer det en dag eller 2 Fordel Dame: Går ikke tom for strøm Ulempe Kamera : Kameraet må du selv skifte linse på Fordel Dame: Skifter selv (eller med hjelp) Oppsummering: Dame vs. kamera 2-1. Enkelt valg men litt on topic: flotte saker Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Eg er forelska både i ei jenta og i 50mm-en min for tida, dette kan bli problematisk. Kombiner dem så skal du se at det greit! Forresten så likte jeg godt det Fair Trade bilde! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Takker for positiv kritikk Forholdet er vel såpass seriøst no att ho får fyrsteprioritet. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Testbilde med nye objektivet mitt(Sigma 30mm 1.4) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå