Din_Laban Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 ole.e:Snøen nederst gjorde mye med bildet, men ville fortsatt kutta bort litt Nuvel, vil ikke midtstille horisonten for mye. Kunne kutta i topp for å kompensere naturligvis, men er fan av det høye formatet til slike bilder. Jeg synes bildet var flott komponert, og lite ved det som kan kritiseres. Flott lys. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ble tid til et lite bilde fra meg i disse kveldstimer også. Vet ikke helt hva det er med bilde, men det fanget litt... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 "Lokket" over Bergen var ikke veldig synlig torsdag ettermiddag... ...men fredag morgen var kjørerestriksjonene på plass. E-P1 og Voigtländer 50/1,5@11. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Teleobjektivet er litt sjelden brukt, så jeg måtte lufte det litt forleden dag..det fant Tyholt-tårnet, og noen forfalne vinternyper RandiA Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Et i ganske samme gate som det jeg posta i går. Ligger litt mer arbeid bak dette, men. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Et par bilder fra Chamonix og Courmayeur. Klikk på bildene for å se de store på sort bakgrunn! The Mighty Hills of Chamonix Storslagent og flott utført. Er noe med lyset/redigeringa som hever disse over de fleste andre. Hva har du gjort i ettertid? Endret 16. januar 2010 av Ageurk Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Eit par svanebilete frå Nedre Leirfossen i dag. Teknisk ikkje heilt på topp, men... Først Svaneflukt Deretter landing Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Et lite forsøk på "bilfoto" fra Reiselivsmessen/fotomessen i lillestrøm i dag... Hadde bare 50mm med meg, så det ble litt trangt på 1,5-crop.. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Trippeleksponering. To bilder av is og sprekker i isen og et av ansiktet til en kompis. Lensbaby med vidvinkel-adapter. Lensbaby med +10 og +4 macromellomringer og vidvinkel-adapter. 50mm 1.4 Sollys og blits. Lensbaby med vidvinkel-adapter. Endret 17. januar 2010 av Carny Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Dagens mest vellykkede, tatt på Langnes igjen: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Studio shots jeg tok her om dagen. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Et par bilder fra Chamonix og Courmayeur. Klikk på bildene for å se de store på sort bakgrunn! The Mighty Hills of Chamonix Storslagent og flott utført. Er noe med lyset/redigeringa som hever disse over de fleste andre. Hva har du gjort i ettertid? Mange takk! Er ikke gjort sånn kjempemye i ettertid. Alt av etterbehandling er gjort i Lightroom, og går hovedsakelig på øking av kontrast. Har også brukt GND-filterfunksjon i LR på noen av bildene hvor jeg følte det var nødvendig. Lyset var såpass flatt i det bildene ble tatt, at jeg var helt nødt til å piffe opp kontrasten litt. Lenke til kommentar
JEBauge Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 En liten "test" med min nyervervede Sigma 150 f/2.8... Nikon D80, 1/100, f/16, ISO 200 Er tatt i RAW, har bare cropet bittelitt og justert WB i Lightroom. Ikke noe bilde å henge på veggen akkurat, men jeezes hvor skarpt dette objektivet er! (Nå gjenstår det bare å lære seg å ta macro på ordentlig vis...) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Tok dette i dag. Har ikke blitt etterbehandlet, bortsett fra å konvertert fra RAW til JPEG med default instillinger i Lightroom. Lukker: 1/1600 sec Brennvidde: 116mm Blender: f/5.6 ISO: 200 Endret 17. januar 2010 av Håvard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Var ute og tok bilder med en venninne en kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå