Gå til innhold

Akambrukernes bilder - januar 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker det tredje bildet ditt best Randi. Syns det gir en veldig fin stemning, og fine, behagelige toner.

Den her har jeg gått forbi på veg til og fra jobb hver dag denne uka. I kveld måtte jeg bare ut og ta bilde av den :)

post-63349-1263420608_thumb.jpg

Endret av eivind84
Lenke til kommentar

Noen av dagens bilder som ble bra i tåka i Trondheim idag.

Tåkete vintersolnedgang:

4272284492_5f59bded21.jpg

Tatt ved Smistad i nærheten av Heimdal.

Inn i evigheten:

4272804522_3be9320bdf.jpg

Av "Melkekartongen" (et hotell) på Tiller i Trondheim.

Solnedgang ved Hestsjøen:

4272062729_ef216bdce4.jpg

Var noen merkelige, lav skyer eller lavt tåkedekke der.

Inn i tåka:

4272062801_9fe3da4782.jpg

Bjørndalsbrua i Trondheim

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Inn i evigheten:

...

Av "Melkekartongen" (et hotell) på Tiller i Trondheim.

Inn i tåka:

...

Bjørndalsbrua i Trondheim

Meget bra! :thumbup:

Jeg kjørte ofte over den brua. Fikk løst på en Tacoburger fra Tiller-grillen nå :p

Takker. :)

Var forresten et øyeblikk jeg sto klar til å springe mens jeg sto og fotograferte under brua. Hørte panisk bremsing oppe på brua. :ohmy: Men jeg hørte ikke noe mer enn det, så det gikk vel bra.

Lenke til kommentar
Kom meg ut mens det var lyst i dag, (med varmepose i votten så gikk fotografering greit), det var et utrolig fint Frost-Tåke vær, her er en liten serie fra dagens fangst, farge er helt den opprinnelige - tåke-stål-grå-frost-blå :yes:

RandiA

Fin serie, RandiA. Synes du fikk til den første veldig bra.

Lenke til kommentar
Kom meg ut mens det var lyst i dag, (med varmepose i votten så gikk fotografering greit), det var et utrolig fint Frost-Tåke vær, her er en liten serie fra dagens fangst, farge er helt den opprinnelige - tåke-stål-grå-frost-blå :yes:

RandiA

Fin serie, RandiA. Synes du fikk til den første veldig bra.

+1

Lenke til kommentar
"Frøkna" er i siget :)

:!: :!: hvis det var meg du mente, så fikk jeg en foto-raptus i dag ja...eller rettere litt ettervirkning fra fototreffet sist lørdag, og denne trolske frost-tåken vi har hatt de siste dagene, er da også litt spennende for foto-ativiteter....

Lenke til kommentar

RandiA

Likte serien der ja Randi :) Eneste bildet jeg hadde vansker med å plassere er det skuret. (Ligger det ved den nye gangbrua oppe ved Høiset?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...