acer290 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 @Randi Fine bilder, likte best det første med treet alene. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 @RandiFine bilder, likte best det første med treet alene. Takk for det...skulle ikke vært så "trangt" det første, men det var plassbegrensning for fotograferingen der. (Og for fingerkaldt for lengre foto-opphold med prøving og feiling) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Jeg liker det tredje bildet ditt best Randi. Syns det gir en veldig fin stemning, og fine, behagelige toner. Den her har jeg gått forbi på veg til og fra jobb hver dag denne uka. I kveld måtte jeg bare ut og ta bilde av den Endret 13. januar 2010 av eivind84 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Flotte linjer og farger i bildet ditt, eivind, bra komponert. (Jeg tror også at jeg liker mitt bildenr. tre best, de tre furuene sentrert...) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Noen av dagens bilder som ble bra i tåka i Trondheim idag. Tåkete vintersolnedgang: Tatt ved Smistad i nærheten av Heimdal. Inn i evigheten: Av "Melkekartongen" (et hotell) på Tiller i Trondheim. Solnedgang ved Hestsjøen: Var noen merkelige, lav skyer eller lavt tåkedekke der. Inn i tåka: Bjørndalsbrua i Trondheim Endret 13. januar 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
# offline Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Inn i evigheten:... Av "Melkekartongen" (et hotell) på Tiller i Trondheim. Inn i tåka: ... Bjørndalsbrua i Trondheim Meget bra! Jeg kjørte ofte over den brua. Fikk løst på en Tacoburger fra Tiller-grillen nå Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Inn i evigheten:... Av "Melkekartongen" (et hotell) på Tiller i Trondheim. Inn i tåka: ... Bjørndalsbrua i Trondheim Meget bra! Jeg kjørte ofte over den brua. Fikk løst på en Tacoburger fra Tiller-grillen nå Takker. Var forresten et øyeblikk jeg sto klar til å springe mens jeg sto og fotograferte under brua. Hørte panisk bremsing oppe på brua. Men jeg hørte ikke noe mer enn det, så det gikk vel bra. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nydelige bilder i bildetråden, som alltid Åpenbart tema på dagens tur med E-P1 og Voigtländer 50/1.5: SNØ. Blender i området 1.5-4, litt fikling i FastStone. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bilder tatt i dag i 14.20-tida. (EXIF under bildene) ISO 1600. 18-55mm@36mm F5 - 1/15s ISO 800. 18-55mm@20mm F3,8 - 1/50s Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 omgomg 18-55mm'n ble faktisk brukt i dag. Dette er på vei hjem fra søss =) 28mm, f/4, 10s, ISO100 28mm, f/4.5, 25s, ISO100 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fin vinterstemning, arthoz! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kom meg ut mens det var lyst i dag, (med varmepose i votten så gikk fotografering greit), det var et utrolig fint Frost-Tåke vær, her er en liten serie fra dagens fangst, farge er helt den opprinnelige - tåke-stål-grå-frost-blå RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kom meg ut mens det var lyst i dag, (med varmepose i votten så gikk fotografering greit), det var et utrolig fint Frost-Tåke vær, her er en liten serie fra dagens fangst, farge er helt den opprinnelige - tåke-stål-grå-frost-blå RandiA Fin serie, RandiA. Synes du fikk til den første veldig bra. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Kom meg ut mens det var lyst i dag, (med varmepose i votten så gikk fotografering greit), det var et utrolig fint Frost-Tåke vær, her er en liten serie fra dagens fangst, farge er helt den opprinnelige - tåke-stål-grå-frost-blå RandiA Fin serie, RandiA. Synes du fikk til den første veldig bra. +1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Takker...synes selv det ble fin stemning med jenta og hunden som tilfeldigvis kom forbi, det var i det hele tatt litt eventyrstemning ute i dag Flere bilder på min Flickr.... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 "Frøkna" er i siget Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 "Frøkna" er i siget :!: :!: hvis det var meg du mente, så fikk jeg en foto-raptus i dag ja...eller rettere litt ettervirkning fra fototreffet sist lørdag, og denne trolske frost-tåken vi har hatt de siste dagene, er da også litt spennende for foto-ativiteter.... Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Kom meg ut mens det var lyst i dag, (med varmepose i votten så gikk fotografering greit), det var et utrolig fint Frost-Tåke vær, her er en liten serie fra dagens fangst, farge er helt den opprinnelige - tåke-stål-grå-frost-blå RandiA Likte serien der ja Randi Eneste bildet jeg hadde vansker med å plassere er det skuret. (Ligger det ved den nye gangbrua oppe ved Høiset?) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Mykje svarte og kvite bilder frå meg i det siste, eg må fp tatt litt brukbare fargebilder snart. Klikbart Endret 15. januar 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå