int20h Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det spekuleres i hvorvidt Oracle har lyst på Citrix for å styrke Xen-satsningen ytterligere, men har selskapet penger etter Sun-oppkjøpet? Les mer Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 snus i bissnissn. IKKE BRA. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Så lenge de ikke endrer navn på løsningen flere ganger på ett år så er jeg happy Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Så lenge de greier å holde på ETT navn og skriver inn f.eks 10.2 - 10.3 osv. og ikke endrer TOTALT produktnavn for hver 3'dje oppdatering så skal jeg være fornøyd. Holder på å bli sprø av Citrix slik som det er nå... Helt greit produkt, men, navneendringene holder på å gjøre meg sprø. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Så lenge de greier å holde på ETT navn og skriver inn f.eks 10.2 - 10.3 osv. og ikke endrer TOTALT produktnavn for hver 3'dje oppdatering så skal jeg være fornøyd. Holder på å bli sprø av Citrix slik som det er nå... Helt greit produkt, men, navneendringene holder på å gjøre meg sprø. Bra å høre at det ikke bare er jeg som er frustrert over akkurat det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå