Heggland95 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei! Jeg har just fått en iPod Nano 5 gen. i presang. Jeg har problem med å sette på Genius fuksjonen (på ipoden, ikke på itunes). Er ikke data freek! Hvordan slår vi på Genius funksjonen i iPod Nano 5 gen.?? ?Gutt | trenger svar kjapt!! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei!Jeg har just fått en iPod Nano 5 gen. i presang. Jeg har problem med å sette på Genius fuksjonen (på ipoden, ikke på itunes). Er ikke data freek! Hvordan slår vi på Genius funksjonen i iPod Nano 5 gen.?? ?Gutt | trenger svar kjapt!! Du må desverre registrere deg på iTunes først, noe som koster penger. Er i hvertfall det jeg har funnet ut Si fra dersom du finner ut hvordan du gjør det uten da:)! Lenke til kommentar
Heggland95 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 man må ikke registrere kreditt kort på iTunes for å få en bruker og har funnet ut av Geniusen.. men har ikke funnet ut "Genius-mikser" på ipoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå