205gutman Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har nettopp oppgradert stasjoneren.. Alt funker fint, helt til jeg setter på et spill og 2 min etterpå er det svart skjerm og ingenting funker.. Har prøvd dette noen ganger nå og det samma skjer hver gang uansett type spill. Info: AMD Phenom II BlackEdition X4 965 Asus M4A78 Motherboard HIS Radeon HD 4890 Geil DDR2 PC 6400 800 Mhz 4g ThermalTake Purepower ATX 12v 2,0 460watt <---- Mulig syndebukk--- Operativsystem. Vista Ultimate. ..HJELP.. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har nettopp oppgradert stasjoneren.. Alt funker fint, helt til jeg setter på et spill og 2 min etterpå er det svart skjerm og ingenting funker.. Har prøvd dette noen ganger nå og det samma skjer hver gang uansett type spill. Info: AMD Phenom II BlackEdition X4 965 Asus M4A78 Motherboard HIS Radeon HD 4890 Geil DDR2 PC 6400 800 Mhz 4g ThermalTake Purepower ATX 12v 2,0 460watt <---- Mulig syndebukk--- Operativsystem. Vista Ultimate. ..HJELP.. Hei! Hva er det du har oppgradert? Skjermkort, PCI E eller? Poweret kan se ut å være i minste laget? Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå