chris_123 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) BF: Heroes skal jo være et spill man spiller med venner, men hvordan kobler vi til samme server? Endret 2. januar 2010 av chris_123 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Slenger opp mine da: Årets beste: Uncharted 2: Among Thieves Årets overraskelse: Demon's Souls Årets skuffelse: Tekken 6 Årets nedlastbare: Trine Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Årets Beste: Uncharted 2: Among Thieves Årets overraskelse: Batman: Arkham Asylum Årets skuffelse: Fat Princess Årets nedlastbare: 'Splosion Man/Shatter Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Legg til en venn og connect deg til serveren din venn spiller på... Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er virkelig lei av dette "connection problem"-tullet. Jeg får det hver gang når jeg spiller BF:heroes. Dette er fantastisk irriterende! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 The Void er det definitive spillet fra 2009 for min del. Teknisk perfeksjonisme, et depressivt stykke kunst der intet er hellig, og man blir foret med løgn og dratt i alle retninger underveis. Spillmessig sett er det tregt, og på grensen til kjedelig. Men det er så viktig at det vil løfte spillmediet til nye høyder. Det er et friskt pust i jungelen av titler der man får alt inn med teskje og aldri må være kritisk til hva som blir fortalt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Prototype til pc er min desidert beste spillopplevelse. Trine til ps3 (med multiplayer) kommer på en god andreplass. Hvordan er det mulig å mene prototype er årets skuffelse? Det skjønner jeg bare ikke. Endret 3. januar 2010 av dabear Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Årets skuffelse er MW2, iallefall på PC. Gameplay var bra, men storyen var overgjort, multiplayer på PC var tåpelig og hele ble egentlig litt latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg