Redaksjonen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Spillverkets skribenter ser tilbake på året som har gått. Les mer Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Min personlige liste ville sett slik ut: Årets Spill: Forza Motorsport 3 (360) Årets Skuffelse: Killzone 2 (PS3) Årets Nedlastbare Spill: Trine (PS3) Ønsker all brukere og modsquad ett godt nytt år Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Min personlige er vel... Årets Spill : Batman arkham asylum Årets skuffelse : Killzone 2/Resident evil 5 Årets nedlastbare spill : Trials HD Årets overraskelse: Batman arkham asylum Godt nyttår til alle sammen ! Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva?!?!?!?!?!?!?!? Årets skuffelse kan umulig være Killzone 2 og Resident Evil 5. Dette er 2 kjempe gode spill. Jeg respekterer personlige meninger, selv om jeg er fullstendig mot det. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Sier ikke at de er dårlige spill Men utifra mine forventninger osv, så ble jeg mest skuffet over dem 2. Hadde forventet mye mer på flere punkter. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hmmm... Med fare for å høres ut som en fanboy... PS3 4, Xbox 360 0 :-P 360 har en overraskelse og en skuffelse, PS3 har også to skuffelser. Ellers er det jo felles-spill som er favorisert, da :-) Her har jeg laget en liten liste over konsoller ;-) Favoritter: PS3 (4) - Unchartered 2 x3 - Demons Soul Felles (11) - FIFA 10 x2 - Call of Duty: Modern Warfare 2 x3 - Dragon Age: Origins x2 - Batman: Arkham Asylum x2 - Borderlands - Assassins Creed 2 Overraskelser: PC (1) - Risen 360 (1) - Splosion Man Felles (1) - Batman: Arkham Asylum Skuffelser: PS3 (2) - Fat Princess - Killzone 2 PC (1) - Monkey Island 360 (1) - Tour de France Wii (1) - The Conduit Felles (3) - Resident Evil 5 - Prototype x2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Årets Spill : Call of Duty: Modern Warfare 2 Årets skuffelse : Left 4 Dead 2 Årets nedlastbare spill : Trine Årets overraskelse: Borderlands Ønsker alle forum brukere et godt nyttår. Lenke til kommentar
Rudendo Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nå har ikke jeg prøvd samtlige spill som har kommet ut i år, men har nå prøvd noen: - Fifa 10: Fantastisk spill, og er vanskeligere enn 09 og 08. - Batman Arkham Asylum: Har nå ikke prøvd mye av det, men det jeg har prøvd virker utrolig bra. Det spillet jeg ble mest skuffet over er Harry Potter og halvblodsprinsen. Hadde kjempeforventninger til dette spillet, særlig siden Føniksordenen var såpass underholdende og så mye du kunne gjøre der. Det var det ikke på dette spillet. Eneste du kunne var å finne de 150 skjolda, og gjøre 3 ulike ting, duellere, brygge eliksirer og spille rumpeldunk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Årets skuffelse: Borderlands Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Årets skuffelse: Borderlands Hvorfor det? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Konseptet"millioner av våpen" ble totalt misslykket etter min mening. I tillegg blir singleplayer fryktelig kjedelig etter noen få timer. Det er ikke slik at alle er ute etter "kjedelig" multiplayer eller å løpe igjennom singleplayer. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dere burde ha med årets gratis spill som Americas Army 3 elle BattleField Heroes... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Årets favoritter: Uncharted 2, tett fulgt av Killzone 2. Årets skuffelse: Ingen som jeg har spilt. Kjøper ikke spill som kan føre til skuffelse. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dere burde ha med årets gratis spill som Americas Army 3 elle BattleField Heroes... Hvor?!?!?!?!?!? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hva tenker du på? Hvor man kan skaffe disse spillene? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva tenker du på? Hvor man kan skaffe disse spillene? på hjemmesidene deres så klart google. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg laster ned battlefield heroes nå, men americas army 3 trenger en litt sterkere pc enn det jeg har Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har spilt utrolig lite i år, men føler ikke jeg har gått glipp av all verdens. Assassin's Creed virker interessant. Og Dragon Origins. Men slik som Modern Warfare er ikke helt min stil. Selv var Anno favoritten i år. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg laster ned battlefield heroes nå, men americas army 3 trenger en litt sterkere pc enn det jeg har Hehe, du kan jo alltids prøve å skaffe 2'rn som er litt mer stabilt. Dog så advarer jeg deg. Du må gå igjennom treningsoppdragene før du kan spille. Skal du kjøre bil må du skaffe sertfikat. Skal du bli sniper må du ta skarpskyter testen, skal du være medic må du igjennom et 10 minutters foredrag om førstehjelp for så å ta en eksamen. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg laster ned battlefield heroes nå, men americas army 3 trenger en litt sterkere pc enn det jeg har Hehe, du kan jo alltids prøve å skaffe 2'rn som er litt mer stabilt. Dog så advarer jeg deg. Du må gå igjennom treningsoppdragene før du kan spille. Skal du kjøre bil må du skaffe sertfikat. Skal du bli sniper må du ta skarpskyter testen, skal du være medic må du igjennom et 10 minutters foredrag om førstehjelp for så å ta en eksamen. Du tuller med meg nå, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg