thomassim Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei! Kjøpte meg en 360 for et par dager siden, og kom på i dag når jeg koblet den til nett at jeg hadde 360 for et par år siden(man glemmer fort).. Jeg ønsker derfor å bruke samme konto! Men jeg får ikke logget inn da jeg ikke husker gamertag'en min.. Hvor kan jeg finne denne igjen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Du brukte sikkert en microsoft email adresse for å lage den, så gå inn på http://www.xbox.com/nb-NO/default.htm : logg på der så finner du ut hva den gamertaggen het. Du kan også gå inn på selve xboxen og trykke recover gamertag, men da må du vite hva du het. Endret 31. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Fant det ut 1sek etter jeg starta tråden Av en eller annen grunn så ble jeg logget direkte inn når jeg trykket på "min xbox" på xbox.com.. Stod bare "konto oppdatert" også var jeg logget inn.. Eneste som er kjipt nå er at jeg runda Gears Of War 2 i går på en annen profil, og er godt igang med modern warfare nå med samme profil.. Så da er det jo bare å ta det på nytt da! hehe.. Endret 31. desember 2009 av thomasSim87 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 du kan overføre savene til den andre gamertaggen. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 hvordan gjør jeg det a? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 http://www.ehow.com/how_5101512_copy-xbox-...save-files.html men som du ser må du ha en memory unit. man kan gjøre det uoffisiellt tilkoblet til pcen også men da må du ha et transfer kit og noen programmer som jeg egentlig ikke har peiling på. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Får jeg overført saven til en annen gametag med memory card altså? Jeg ville jo tro jeg kun får lagret den på det kortet på samme måte som på HDD'en, og ikke har mulighet til å overføre den til en annen gametag! Edit: Jeg må overføre save-filene til nye profilen over på kortet, for deretter å logge meg inn på den gamle profilen min og kopiere den over dit? Enkelt og greit? Nå er jeg nødt til å få det til ihvertfall, tydeligvis så logger den seg inn på nye profilen automatisk, så nå har jeg runda modern warfare på feil profil! Gøøøøøøøøøøøy.. Endret 1. januar 2010 av thomasSim87 Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 "This item cannot be transferred between profiles" får jeg beskjed om hvis jeg prøver å kopiere de over til profilen min via det innebygde minnet! Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Får jeg overført saven til en annen gametag med memory card altså? Jeg ville jo tro jeg kun får lagret den på det kortet på samme måte som på HDD'en, og ikke har mulighet til å overføre den til en annen gametag! Edit: Jeg må overføre save-filene til nye profilen over på kortet, for deretter å logge meg inn på den gamle profilen min og kopiere den over dit? Enkelt og greit? Nå er jeg nødt til å få det til ihvertfall, tydeligvis så logger den seg inn på nye profilen automatisk, så nå har jeg runda modern warfare på feil profil! Gøøøøøøøøøøøy.. kjønner ikke korfor du bryr deg om saven på modern warfare du begyner jo på nytt hele tiden med forskjellige vanklighetsgrader, visst eg hadde vert deg hadde eg blitt lei meg for all gamerscoren eg ikke fikk over Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Får jeg overført saven til en annen gametag med memory card altså? Jeg ville jo tro jeg kun får lagret den på det kortet på samme måte som på HDD'en, og ikke har mulighet til å overføre den til en annen gametag! Edit: Jeg må overføre save-filene til nye profilen over på kortet, for deretter å logge meg inn på den gamle profilen min og kopiere den over dit? Enkelt og greit? Nå er jeg nødt til å få det til ihvertfall, tydeligvis så logger den seg inn på nye profilen automatisk, så nå har jeg runda modern warfare på feil profil! Gøøøøøøøøøøøy.. kjønner ikke korfor du bryr deg om saven på modern warfare du begyner jo på nytt hele tiden med forskjellige vanklighetsgrader, visst eg hadde vert deg hadde eg blitt lei meg for all gamerscoren eg ikke fikk over Ja, var det jeg tenkte på.. Det er IKKE mulig å få over gamescoren? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, du kan ikkje overføre gamerscore. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jaja, da er planene for søndagen lagt ihvertfall! Runde modern warfare og gears of war 2 på nytt på gamle profilen, tar jo heldigvis ikke så fryktelig lang tid! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jaja, da er planene for søndagen lagt ihvertfall! Runde modern warfare og gears of war 2 på nytt på gamle profilen, tar jo heldigvis ikke så fryktelig lang tid! det er jo et gøy spill da klarte faktisk å runde single player sjøl, ikke ofte jeg klarer det. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jaja, da er planene for søndagen lagt ihvertfall! Runde modern warfare og gears of war 2 på nytt på gamle profilen, tar jo heldigvis ikke så fryktelig lang tid! det er jo et gøy spill da klarte faktisk å runde single player sjøl, ikke ofte jeg klarer det. Hadde gears of war 1 forrige gang jeg hadde xbox, da satt jeg bare å spilte også var det plutselig ferdig.. heldigvis var ikke 2'ern sånn, men tok ikke lange tiden det heller! Heldigvis var modern warfare litt mer omfattende og vanskeligere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå