[L]337-Zonic Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 [L]337-Zonic:jeg har et spørsmål angående batteriet som dere testet: på hjemmesiden til Dell er det to typer batterier 1: 32Whr (standard) 2: 48Whr (tilleggsutstyr) hvilket av de to batteriene testet dere? Vi testet med batteri nr 1. Det er i hvert fall det som stod på klistremerket på batteriet på maskinen. Lenke til kommentar
beh Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Men da bruker jo maskinen mye mindre strøm, min Inspiron 4150 hadde 66Wh eller 56 husker ikke helt men den varte maks 3 timer med full sparing... dustete da og bare sette inn et mindre batteri. Grr.... Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hvis det var det som stod på batteriet er dette SVÆRT lamt gjort av Dell. Det er fordi de sender med et bedre batteri enn det som følger med. så de som skal kjøpe denne maskinen (kanskje jeg) må forvente enda dårligere batterilevetid FUCK Dell Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Er ganske enig. Jeg fikk ikke tak i Dell i dag, vår kontaktperson i Dell er tilbake på mandag så vi får se. Lenke til kommentar
drgraa Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Lader til der er forskel på hvilket batteri der følger med som standard/primære batteri i europa og US I hvert fald hvis man læser under tech specs... Europa 32Whr (4 cell) og US 48Whr (6 cell) Ellers tak for en god test Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Det er dumt at de skiller slik. Vær så god for testen. Skjer en del oppdateringer på barbara.no i kveld/natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå