[L]337-Zonic Skrevet 30. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 Dell er best kjent for å tilby datautstyr til hyggelige priser. Med Inspiron 500m ønsker Dell å tilby Centrino til massene. Vi har prøvekjørt Dells nyeste lavprisalternativ og vi ble til tider positivt overrasket. Les testen her; http://www.barbara.no/tester/barbara/dell/...500m/index.html Meld om feil etc. til meg. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 30. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 2 bilder som ikke virker: http://www.barbara.no/images/dell500mhoyre_stor.jpg http://www.barbara.no/images/dell500mhoyre_stor.jpg Eller ser testen grei ut den. Synd den er litt mye plastikk og har dårligere batteritid enn konkurrentene! Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 Hei, thanks. Fikser nå. Sjekk om 2 min. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 30. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 337-Zonic"]Hei, thanks. Fikser nå. Sjekk om 2 min. Beklager sent svar, men alt er i orden nå.. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 Flotte greier. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 30. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 Bra test! Synd at kvalitetsinntrykket ikke var noe bra... Det vil vel bli omtrent samme leksa når/hvis 600m kommer til Norge.. (Dere vet vel ikke noe om det?) Vel, trenger ihvertfall ikke lure på om jeg skal bytte ut min trofaste Inspiron 4150 lenger.. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 Hei, vet ikke når D600 kommer til Norge, men jeg tror din 4150 holder lenge. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 30. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 Joda, holder gjør den nok lenge enda, men hadde vært gøy å byttet til en av de nye dersom de hadde holdt mål. Prisen er jo så sinnsykt bra også. Mener jeg har lest at Dell skal ha benyttet nytt materiale i chassiet til de nye maskinene sine (Såkalt Tri-Metal med Alluminium, Magnesium og stål). Men dere merket altså ingen ting til dette? (Kanskje det bare gjelder de dyrere modellene..) Kult hvis dere fikk testet noen av de nye Latitudene også, D500, D600 og den nye ultraportable D400 ser spennende ut. Hadde vært artig å finne ut om kvalitetsforskjellen er stor i forhold til Inspiron Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2003 Hei, maskinen som vi testet var som testen sier ikke solid, mulig de har brukt det i de dyrere modellene ja. Vi kommer helt sikkert til å teste flere Dell modeller i tiden som kommer. Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 31. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 Hadde test-maskinen standardbatteri? Vil ikke batterilevetiden være bedre i en 1,5 GHz med 14" skjerm? Er det noen som vet om Dell 600M kommer til Norge? Jeg har spurt Dell.no via e-post, men de svarer selvsagt ikke på sånne spørsmål. Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2003 Hei, maskinen har standard batteri men har latterlig dårlig batterilevetid. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 2. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2003 ble testen virkelig gjort med 15,1" SXGA+ skjerm? eller var det bare 14,1"? Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 2. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2003 337-Zonic"]Hei, maskinen har standard batteri men har latterlig dårlig batterilevetid. Og kalle det latterlig dårlig batteritid når den varte i 3 t og 30 min er latterlig. Prøv min Compaq. Den varer i 1 t og 30 min. Trodde du viste hva du pratet om (selv om denne var noe dårligere enn andre Centrino maskiner) Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 2. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2003 Det er overhodet ikke latterlig når det sitter en Pentium M prosessor i maskinen.. Batteritiden burde være langt bedre. Jeg har en Dell med P4m som holder nesten like lenge.. Lenke til kommentar
johansoy Skrevet 2. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2003 glad jeg kjøpte min 8200 for litt over en mnd. siden. Det nye designet faller ikke i smak hos meg, ser enda mer plastikk ut enn de gamle dell-maskinene. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 2. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2003 337-Zonic"]Hei, vet ikke når D600 kommer til Norge, men jeg tror din 4150 holder lenge. D600 har kommet til Norge for en god stund siden, men 600m har ikke kommet enda. Vet ikke om den kommer heller. Ikke helt lett det der med m'er og d'er...?? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2003 Og kalle det latterlig dårlig batteritid når den varte i 3 t og 30 min er latterlig. Prøv min Compaq. Den varer i 1 t og 30 min. Trodde du viste hva du pratet om (selv om denne var noe dårligere enn andre Centrino maskiner) Han mente nok at det var latterlig til å være en Centrino maskin. 3 timer og 3 minutter høres også godt ut meg, men Centrino maskiner skal nok klare mer enn det. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 4. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2003 [L]337-Zonic: jeg har et spørsmål angående batteriet som dere testet: på hjemmesiden til Dell er det to typer batterier 1: 32Whr (standard) 2: 48Whr (tilleggsutstyr) hvilket av de to batteriene testet dere? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 4. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2003 Lenger oppe i tråden står det at maskinen han testet hadde standard batteri. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 4. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2003 men dette står i spesifikasjonen i testmaskinen: Batterikapasitet 11.1V – 4320mAh -- Denne informasjonen er basert på informasjonen som MobileMark 2002 genererer. Jeg synes at dette er merkelig. Det er enten; 1) Feil i MobileMark 2002 2) Kraftigere batteri i 500m enn det som stod på batteriet. Jeg skal ta kontakt med Dell i morgen for å bli 100% sikker før jeg fastslår noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå