varmit Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har F-6 fronter akkurat nå, som min Yahaha RX-V663 driver god kontroll. Blir det for mye for forsterkeren å supplere med M-65 fronter og C-6 center for så å flytte F-6 bak? Kan biampe M-65 for å sikre mest mulig effekt til frontene, og jeg har en XTZ W12 sub som tar seg av alle frekvenser opp til 100 Hz. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Om de kun skal spille fra 100Hz og oppover så er det ingen problemer. Regner med du kan kjøre de MED bass også, de er egentlig ganske lettdrevne. Lenke til kommentar
varmit Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Vel, subwoofer tar alle frekvenser opp til 100 Hz. Jeg vet at M-65 nyter godt av mye effekt, gjerne mer enn hva Yamaha-663 klarer levere. Men det jeg lurer på er om kombinasjonen F-6 og M-65 blir litt heavy? Jeg vet mange kjører M-65 og mindre bakhøyttalere, men har ikke hørt om så mange som kjører så store surround-høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå