Badon Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kan jeg strekke nettverkskabel i samme trekkerør som den oransje kabelen til fiberen går? Altså ikke i den oransje men i samme rør som den oransje går? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, skulle ikke se noe ulovlig i det så sant du passer på å ikke ødelegge fiberen. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Regner med du snakker om utendørs. Det er jo ingen forskrifter som sier du ikke kan, men om dette røret eies av din leverandør ville jeg undersøkt med de. Finner de en fremmed kabel i sitt rør blir de nok litt forundret. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Over lengre strekk kan du jo vurdere å dra egen fiber også. Får jo billige mediaconvertere og ferdigterminert fiber på ebay. Lenke til kommentar
Badon Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Nei er innvendig. Går oransje helt inn til sentralen. Innomhus er det lagt i et 50mm k-rør. Leiligheten er helt ny så er vel derfor det er oransje helt inn kanskje. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Skal ikke være noe som hindrer deg i å trekke andre svakstrømkabler i samme rør som fiberen. Jeg har gjort det i huset vårt. Lenke til kommentar
Badon Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Okey, takk for hjelp Godt nytt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå