GrevenLight Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei Driver med en slags liten presentasjon jeg skal ha om en uke, den er om godeste Jens Bjørneboe. Har fått noen spørsmål jeg må svare på, jeg har klart de fleste men noen var ganske vansklige, da lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg litt 1. Hvlike temaer skriver Bjørneboe? (kjærlighet/kjønnsroller, makt/motmakt, helt/antihelt, virkelighet/fantasi, oppvekst/ansvar, løgn/sannhet) Finn sekundærlitteratur og eksempler. 2. Hva slags tid levde Bjøreboe i? Plasser forfatteren innenfor en littærer epoke. Begrunn. Har klart å finne ut om de fleste tingene på arket mitt, men disse var litt vanskelige. Hvis noen kunne hjulpet meg litt, hadde det vært fint Jonas. Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Bj%C3%B8rneboe,_Jens Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hmmm, der har jeg jo vært inne ganske mye fra før av da... Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har det ikke akkurat kommet en ny biografi om Jens Bjørneboe da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå