Sinderella Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg har men SE Satio, hatt den en god stund nå og må si jeg er utrolig fornøyd med den og det er veldig få ting jeg vil pirke på. Men den tingen som irriterer meg aller aller mest er at den ikke har mini-jac! Se så mye finere den kunne vært! Mini-jac og mini-usb hadde fått fint plass! Det å tro at bare ved å ha en kabel med mini-jac så løses alle problemer er jo litt feil. Jeg vil ikke fly med mange meter ledning hengende rundt! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Trenger ikke bli mere enn et par cm lengere. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Trenger ikke bli mere enn et par cm lengere. Problemet med den der, (har kjøpt en) er at den gjør lydsignalet utrolig mye dårligere og når man går så detter lyden ut :S Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hadde heller foretrukket at SE hadde forbedret tilkoblingen i steden, dagens minijack er definitivt langt ifra optimalt, blir ofte skitten og fører til avbrudd ved små bevegelser, veldig kjipt for walkman serien av telefoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå