PolarCow Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Siden min sonefrie LG dvd-spiller har begynt å hakke til og med på helt nye dvder har jeg kommet til den konklusjon at jeg bør kjøpe en ny sonefri dvd-spiller før den jeg har ryker. Jeg har egentlig bare 3 krav til spilleren; Sonefri 1080p HDMI Må fungere mot Logitech Harmony One Remote Har funnet frem til noen sonefrie dvd-spillere (det er et smalt marked skjønner jeg), står mellom Sony DVP-NS718H og Samsung DVD-1080P9. Sony'en er 200 kroner dyrere enn Samsung'en på Netonnet, er de 200 kronene verdt det? Bruker stort sett PS3 til avspilling av DVDer (og selvfølgelig Bluray), men det var den store bunken Sone 1-dvder jeg har som jeg har tenkt til å redde... Og om det finnes andre gode spillere der ute til samme eller lavere pris setter jeg pris på forslag... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Kjøp Oppo BD-83, samt den sonefri chipen til den som man enkelt innstallerer selv. Da får du den beste DVD spilleren du kan kjøpe (Innenfor rimlighetens grenser). Du får også en mye bedre Blu-ray spiller. Du kan da også heller kjøpe Amerikanske BD utgivelser som er noen hakk bedre enn de Europeiske. Spilleren er like kjapp som PS3, gir bedre bilde og lyd, spesielt på DVD delen, men også BD delen. Det billigste er å importere den fra USA, da er det kun å bytte strømledningen, man trenger ikke trafo. Eller man kan også kjøpe den ferdig modifisert fra den norske forhandleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå