Mathiasman Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei. Jeg formaterte min søsters PCs for noen uker siden, og nå viser det seg at hun hadde 4 gb med bilder som hun ikke husket å ta backup på. Jeg har prøvd noen småprogrammer til å gjenopprette filer med, men får ikke så mye. Hva er det beste programmet jeg kan bruke - koste hva det koste vil? Takk! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Programmer som kan benyttes: Getdataback, recuva etc etc Lenke til kommentar
Palme Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Første du må gjøre er å ikke bruke PC'en mer. Koste hva det koste vil, så kan sikkert IBAS hjelpe deg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er ikke stort håp i slike situasjoner. Når filene er overskrevet så er det umulig å gjenopprette. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Filene blir jo ikke overskrevet etter en formatering. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Mener at filene er gjenopprettbare etter en formatering. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nei, det har du helt rett i. Men når mange her på forumet sier 'formatert' så mener de egentlig at de har reinstallert Windows. Blir lett misforståelser ut av slikt. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg mener formatere som det så fint står når man velger hvilken partisjon man skal installere Windows på. IBAS så interessant ut, men må man sende inn PCen eller får man tilsendt en CD med programmet på? Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 IBAS må du vel sende HDD til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå