greenman Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 xboxen min har tatt kvelden, og da tenkte jeg å bare selge alt annet en selve xboxen.. så jeg lurer på hvor mye jeg kan få for diverse saker: 2 stk trådløse kontroller gh gitar (trådløs) headset m/ mic 20 gb hdd kabler osv + spill i massevis Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 uten spillene cirka 5-8. Når du skriver + masse spill så kommer det så mye ann på. Det kan være amped 3, dark sector eller saboteur, dj hero, left 4 dead 2. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) xboxen min har tatt kvelden, og da tenkte jeg å bare selge alt annet en selve xboxen..så jeg lurer på hvor mye jeg kan få for diverse saker: 2 stk trådløse kontroller gh gitar (trådløs) headset m/ mic 20 gb hdd kabler osv + spill i massevis selg det stykkvis på qxl.no trådløse kontrollere: 199kr pr stk gh gitar: 149kr 20gb hdd: det var noen som spurte etter en slik i en annen topic her. kanskje 200kr kabler: spørs hvilke, vga, komponent 100kr pr stk spill: sammenlign det andre selger for. hvis dvd spilleren fortsatt virker: 200kr? fronten og eject på dvden hvis chrome: 100kr strømforsyning: 100 kr Endret 31. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 solgte 2 kontroller gh gitar og ca 10 spill for 1300.. fornøyd jeg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå