insolvent Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gamle kjerringer som blir overrasket over å måtte betale i butikken og først tar fram pengepungen når de får høre prisen. Da begynner de å fintelle 378 kroner i mynter for å "hjelpe" stakkaren som sitter i kassa.... HAT!! Lenke til kommentar
MjusicForLife Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Lasagne!! Bare fordi vi hadde det til middag i dag, at jeg kom på det... Hater edderopper, slanger og andre smårkyp også! Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hater folk som hoster høyt med vilje! xD Lenke til kommentar
Wingofsilence Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hater (skole) innleveringer!! Lenke til kommentar
SinRamos Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hater folk som ser stygg, eller feit ut !!!! Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Hater saus. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hater folk som ser stygg, eller feit ut !!!! Ja seriøst, hvorfor kvitter vi oss ikke bare med dem? OnT: Jeg hater Norge Lenke til kommentar
SinRamos Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hater folk som ser stygg, eller feit ut !!!! Ja seriøst, hvorfor kvitter vi oss ikke bare med dem? OnT: Jeg hater Norge Hvorfor ikke bare flytte ? Hater å se dårlig fotball ! Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hater Norge! alle avgiftene + idiotiske regler og avgifter på bil og båt! men mest av allt: det er et hellvette å få registrert en nissan skyline (Tror ikke det er murlig lenger) og det er ikke låft å kjøre snøscooter!!!!! :@ det HATER jeg! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hater folk som ser stygg, eller feit ut !!!! Jeg hater folk som sier ting som dette. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hater folk som ser stygg, eller feit ut !!!! Jeg hater folk som sier ting som dette. Ditto. Hater folk som skriver konstant feil på offentlige skriv, forum, osv.. Makrell i tomat. Baksnakking. Og mye mer, men kommer ikke på det Lenke til kommentar
krizz95 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 jeg hater spotify reklamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå