Boll1 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 her skriver du Èn ting du hater! f.eks : jeg hater tunfisk ok, da for jeg begynne. jeg hater fiskegrateng Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 jeg hater religiøse Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 jeg hater potetmos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg hater fisk, spinat, lakris, McDonald's, europeiske og asiatiske biler, Pepsi-co, Sony Ericsson, tastatur og mus fra Logitech, Apple Inc, Ringnes bryggerier, blonde bimboer, CSI, Synnøve Finden, George W. Bush, republikanere, FRPs politikk, fanatiske religiøse og mye rart. Lenke til kommentar
Slucilla Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg hater diktaturtilstander på et åpent webforum! Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Sosiale sammenkomster Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hate er et sterkt ord. Tror ikke jeg hater noe eller noen. I alle fall ikke akkurat nå. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hate er et sterkt ord. Tror ikke jeg hater noe eller noen. I alle fall ikke akkurat nå. hater=ting du ikke liker o.l Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei, da bruker jeg heller "ting som irriterer deg"-tråden. Hate er for ting du HATER. Du misforstår ordet. Jeg liker ikke lakris, men jeg HATER ikke lakris. Jeg klikker ikke om jeg ser det i butikken, eller om en venn spiser det. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 folk som ikke klarer å respektere andre. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Orddelingsfeil Sjampignon bokstaven 'Z' Lenke til kommentar
1949 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg hater når jeg spiser is så knekker halve isen og jeg sitter igjen med halvparten i munnen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kokt torsk med kokte poteter og smelta smør. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Med forbehold om at hat er den mest intense formen for uvilje overfor en person, vil jeg si at jeg hater et kvinnemenneske i nær omgangskrets. Snakker da hat av typen "brenn i helvete, håper du blir brutalt voldtatt i analen for all og evig tid". Til en potensiell bruker som skal sitere om hat og forklare at det er irrasjonelt; hold kjeft, jævla døgenikt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) hater Rosenborg. Endret 2. januar 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 hater liverpool,arsenal,chelsea Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 hater Rosenborg. Ditto. Samt Man U. Lenke til kommentar
andymann Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg hater folk som går saaaaakte på små stier, feks, slik at jeg ikke kommer forbi dem, og må gå i ca samme temp. Er ufattelig irriterende Endret 2. januar 2010 av andymann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå