Gå til innhold

Jeg vil bli jeger.

JeanDietrich

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rundt om i Åmot kommune i Hedmark er det masse ryper og elger, så der er det masse jegere å jakte på.

Men pass opp for disse jegerne, som også ferdes i samme område:

1232526741053_923.jpg

De trives i små grupper og lever for det meste av naturen. Ellers liker de å ligge rolig, veldig lenge.

Ellers koster disse jegerne norske skattebetalere en formue!

Lenke til kommentar
Skal ikke forundre meg om trådstarter har blitt inspirert av en gammel novelle skrevet av en halvveis kjent norsk forfatter der det blir beskrevet en jakt på kriminelle, der de blir puttet i blå kjeldresser og sluppet løs, mens jegerne får jakte fritt. Husker jeg rett var det også satt til en trasig verden der jegerne hadde utryddet det som var av dyr også. Noen som husker hvem som skrev den? Den var tekstmateriale i norsken på vgs...
I den norske filmen "Rovdyr" jakter dem jo på mennesker, den filmen seger btw, vil ikke anbefale den.
Lenke til kommentar
Skal ikke forundre meg om trådstarter har blitt inspirert av en gammel novelle skrevet av en halvveis kjent norsk forfatter der det blir beskrevet en jakt på kriminelle, der de blir puttet i blå kjeldresser og sluppet løs, mens jegerne får jakte fritt. Husker jeg rett var det også satt til en trasig verden der jegerne hadde utryddet det som var av dyr også. Noen som husker hvem som skrev den? Den var tekstmateriale i norsken på vgs...
I den norske filmen "Rovdyr" jakter dem jo på mennesker, den filmen seger btw, vil ikke anbefale den.

Tror jeg skal se den for å få bedre innsikt i denne tråden.

Lenke til kommentar
Men pass opp for disse jegerne, som også ferdes i samme område:

1232526741053_923.jpg

De trives i små grupper og lever for det meste av naturen. Ellers liker de å ligge rolig, veldig lenge.

Ellers koster disse jegerne norske skattebetalere en formue!

Disse jegerne avbildet er jegerjegerjeger eller jegerjeger? :hmm:

Jeg er enig med Douchbag! JD - Gardér deg for all del mot jegerjegerjegerne! Har du en stratergi for å unngå å bli jaktet ned av disse?

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar
Ja fy faen så teit. Drepe andre vesener for å spise.

husk å ikke drepe bare mennesker men ALLE rovdyr.

Trenger ikke spise dyrene i skogen, vi har allerde mange døde dyr i fryse og kjøle disken.

Vi trenger ikke spise dem, rovdyr har ikke noe kjøledisk så de må drepe andre skog dyr for å leve.

ja.. sorry. Jeg glemte det kjøttet i frysedisken som er laget på kjøttfabrikkene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...