Alliha Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Dette var veldig underhaldande, heilt fram til allmugen byrja å posta Tar dette humoristisk og satsar på at det var meint som det Endret 1. januar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, hvorfor skal enkelte alltid vri det over på noe seriøst? Skjer hele tida, og jeg ler like mye av dem hver gang. Ser bare dumt ut. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Rundt om i Åmot kommune i Hedmark er det masse ryper og elger, så der er det masse jegere å jakte på. Men pass opp for disse jegerne, som også ferdes i samme område: De trives i små grupper og lever for det meste av naturen. Ellers liker de å ligge rolig, veldig lenge. Ellers koster disse jegerne norske skattebetalere en formue! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Disse jegerne avbildet er jegerjegerjeger eller jegerjeger? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Disse jegerne avbildet er jegerjegerjeger eller jegerjeger? Kommer ann på orderene dems, de gjør det kongen ber dem gjøre, noen ganger er det å skyte jegere andre ganger er det å lage en omelett til droninga Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skal ikke forundre meg om trådstarter har blitt inspirert av en gammel novelle skrevet av en halvveis kjent norsk forfatter der det blir beskrevet en jakt på kriminelle, der de blir puttet i blå kjeldresser og sluppet løs, mens jegerne får jakte fritt. Husker jeg rett var det også satt til en trasig verden der jegerne hadde utryddet det som var av dyr også. Noen som husker hvem som skrev den? Den var tekstmateriale i norsken på vgs...I den norske filmen "Rovdyr" jakter dem jo på mennesker, den filmen seger btw, vil ikke anbefale den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skal ikke forundre meg om trådstarter har blitt inspirert av en gammel novelle skrevet av en halvveis kjent norsk forfatter der det blir beskrevet en jakt på kriminelle, der de blir puttet i blå kjeldresser og sluppet løs, mens jegerne får jakte fritt. Husker jeg rett var det også satt til en trasig verden der jegerne hadde utryddet det som var av dyr også. Noen som husker hvem som skrev den? Den var tekstmateriale i norsken på vgs...I den norske filmen "Rovdyr" jakter dem jo på mennesker, den filmen seger btw, vil ikke anbefale den. Tror jeg skal se den for å få bedre innsikt i denne tråden. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lær deg å spise kjøtt. Vi mennesker er også dyr.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lær deg å spise kjøtt. Vi mennesker er også dyr.. Han har jo ikke noe mot å spise kjøtt, faktisk er det fullt mulig han kommer til å spise jegerne han skyter Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 spise sin egen art er fy fy Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 spise sin egen art er fy fy Nei som nevt mange dyr er kanibalistiske, det er ikke noe i veien med å spise mennesker så lenge man holder seg unna hjernen og beinmarg Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 ingenting er som en skadeskutt rype. kan ikke fly, men løper vel så fort Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har TS gjort realitet av ønskekarrieren sin tro? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=581392 Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Men pass opp for disse jegerne, som også ferdes i samme område: De trives i små grupper og lever for det meste av naturen. Ellers liker de å ligge rolig, veldig lenge. Ellers koster disse jegerne norske skattebetalere en formue! Disse jegerne avbildet er jegerjegerjeger eller jegerjeger? Jeg er enig med Douchbag! JD - Gardér deg for all del mot jegerjegerjegerne! Har du en stratergi for å unngå å bli jaktet ned av disse? Endret 5. januar 2010 av Jimstar Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ja fy faen så teit. Drepe andre vesener for å spise. husk å ikke drepe bare mennesker men ALLE rovdyr. Trenger ikke spise dyrene i skogen, vi har allerde mange døde dyr i fryse og kjøle disken. Vi trenger ikke spise dem, rovdyr har ikke noe kjøledisk så de må drepe andre skog dyr for å leve. ja.. sorry. Jeg glemte det kjøttet i frysedisken som er laget på kjøttfabrikkene. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som vet om trådstarter har fått realisert drømmen sin enda? Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så dyr som dreper andre dyr er da IKKE dyremishandlere selv? Christ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå