JeanDietrich Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Ja, jeg har funnet ut at jeg vil bli jeger. Ikke for å drepe dyr, men fordi jeg HATER dyremishandlere! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri ble vegetarianer... Men med det mener jeg at jeg skal bli jeger for å jakte på jegere. Når jeg finner en, skyter jeg den og skylder på at jeg siktet feil. På denne måten utrydder jeg omsider hele rasen! Når jeg tenker meg om, er det dog ikke helt sikkert jeg faktisk dreper de, men jeg skyter de mellom beina eller i ræva for å virkelig få de til å lide - slik at de smaker sin egen medisin. Om jeg dreper ALLE av dem, får de jo ikke tid til å lide. Det som utløste denne ideen, var at det er så mange f. eks på skolen som skryter av å være oppvokst i en familie som spiser sine egne gårdsdyr. Når jeg hører en sånn i klassen får jeg lyst å flå han levende på kateteret. Trenger jeg jegerprøven for dette? Endret 31. desember 2009 av JeanDietrich 2 Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du må sende en epost til PST der du spør om dette. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) *mine innlegg*Veldig intressant. Når jeg får dette på CV-en en vakker dag etter jegerprøven (er det nødvendig?), kan jeg sette meg i bilen å høre på et vakkert verk av bach, nynne hele veien hjem, gå inn å lage meg noe god mat - sånn: "hva skal jeg ha til middag! Hmm... tror jeg tar spaghetti i dag, jeg!", og "opss, husket jeg å ta tran i dag?!" Og så virkelig bare leve med en perfekt samvittighet fordi jeg vet jeg har utrettet noe formidabelt! Noe helt veldedig og ekstraordinært! Men jeg kan ikke blitt tatt, så derfor må jeg vel spionere litt på disse dumme bøndene i det området, og så flytte videre for å spre budskapet. Endret 31. desember 2009 av JeanDietrich 2 Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er enig! Men hva gjør du med kvinner? Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg er enig! Men hva gjør du med kvinner? Jeg er sannelig ikke sikker! For på en side jeg er for likestilling, og dermed skal ikke de to kjønn forskjellsbehandles, og slik kan jo alt skje med dem som med mennene! Det er jo et faktum at kvinner er det svake kjønn, og vi utnytter det til det fulle! Vi er så jævla kyniske at vi utnytter ignoransen deres, den manglende grunnleggende og elementære intelligensen de burde ha hatt, men som vi er begavet dobbelt med - og med vår velutrustenhet får vi dem til å legge seg på rygg for oss uten å engang be om det! Dersom jeg likevel skulle være uheldig å skyte en kvinnelig jeger, så bare forter jeg meg å voldta henne indirekte med det samme jeg har truffet, og forklarer det slik: "Ah, jeg skjøt virkelig gullfuglen! Fikk jeg hjerte ditt til å stoppe?" Endret 31. desember 2009 av JeanDietrich 2 Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er jeger btw. Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er jeger btw. Da blir du skutt Du skal vel ikkje seriøst skyte andre jegere??? Eg trur sultaniverigste og jeandietrich er samme person... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Det er feil, de har det bra! Men blir det ikke feil å skyte jegere? Det blir jo jegerplageri. Dyreplagerplageri! I så fall skal jeg være dyreplagerplagerplager, ikke fordi jeg liker dyreplagere, jeg hater dem jo, men fordi det er stilig å ha dyreplagerplagerplager på CV-en. Sikkert noen som misliker meg også, da blir de i såfall dyreplagerplagerplagerplager. Endret 31. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja fy faen så teit. Drepe andre vesener for å spise. husk å ikke drepe bare mennesker men ALLE rovdyr. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja fy faen så teit. Drepe andre vesener for å spise. husk å ikke drepe bare mennesker men ALLE rovdyr. Trenger ikke spise dyrene i skogen, vi har allerde mange døde dyr i fryse og kjøle disken. Vi trenger ikke spise dem, rovdyr har ikke noe kjøledisk så de må drepe andre skog dyr for å leve. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva er det med han fyren der a ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvorfor er jegere automatisk dyreplagere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Planlegging av mord er ulovlig ifølge norsk lov! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Planlegging av mord er ulovlig ifølge norsk lov! Det er jo ikke mord, det er jakt, og så lenge han spiser dem han jakter på, er det jo greit Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Planlegging av mord er ulovlig ifølge norsk lov! Det er jo ikke mord, det er jakt, og så lenge han spiser dem han jakter på, er det jo greit Når det er mennesker han jakter på så går det vel under mord^^ Og om han spiser dem etterpå så går det under kanibalisme. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Haha, Hitman i de norske skoger:D Men tror uansett utfra at du vil ta jegeprøven at du ikke akkurat er veldig kjent med våpen. Bommer du så tviler jeg på at en erfaren jeger bommer på deg om han føler han må ta til selvforsvar :!: Du ender nok med å bli eid Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Planlegging av mord er ulovlig ifølge norsk lov! Det er jo ikke mord, det er jakt, og så lenge han spiser dem han jakter på, er det jo greit Når det er mennesker han jakter på så går det vel under mord^^ Og om han spiser dem etterpå så går det under kanibalisme. Nå kverulerer du, mange dyr som driver med kanibalisme uten problemer, så lenge han ikke spiser hjernen dems er det helt greit, og husk de han jakter på har også våpen, så de kan forsvare seg selv, noe elger ikke kan, greit at elgen er stor, men den kan ikke stange deg ned når du sikter på den fra 150 meter. Så jeg syns jakt på mennesker er mer fair enn jakt på ubevepnete dyr, så klart viss man vil kan man vel trene noen aper til å bruke skytevåpen og jakte på dem, viss man på død og liv ikke vil drepe og spise mennesker Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Planlegging av mord er ulovlig ifølge norsk lov! Det er jo ikke mord, det er jakt, og så lenge han spiser dem han jakter på, er det jo greit Når det er mennesker han jakter på så går det vel under mord^^ Og om han spiser dem etterpå så går det under kanibalisme. Nå kverulerer du, mange dyr som driver med kanibalisme uten problemer, så lenge han ikke spiser hjernen dems er det helt greit, og husk de han jakter på har også våpen, så de kan forsvare seg selv, noe elger ikke kan, greit at elgen er stor, men den kan ikke stange deg ned når du sikter på den fra 150 meter. Så jeg syns jakt på mennesker er mer fair enn jakt på ubevepnete dyr, så klart viss man vil kan man vel trene noen aper til å bruke skytevåpen og jakte på dem, viss man på død og liv ikke vil drepe og spise mennesker Veldig gode poeng, du har konvertert meg. Norsk lov er fucked up! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Elgen stanger ikke, den tramper/slår med frambeina. Hurrhurr. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 husk at for å bli jeger så må du jo bestå jegerprøven da. skulle likt å se en del av svarenee dine. SP: Hvor skal du sikte på dyret? SV: Skrittet. vet ikke helt om det blir full pott. anyways er det ikke bedre at man spiser egne dyr da? Jeg mener du har jo et mye nærmere forhold til hele prosessen. Folk som dreper sin egen mat har jo et mye mer informert og relistisk bilde av hva som ofres for at de skal kunne spise enn 99% av nordmenn generelt (nå er det et tall jeg har dikta opp). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå