JeanDietrich Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Han er er så fin.. at jeg noen ganger vil løfte han opp og mose han så jeg og han blir i ETT! Jeg har en tendens å klemme han litt for hardt noen ganger. Men liksom at han bare går inn i meg og blir en del av meg - at sjelen vår smelter sammen! Hvordan kan dette forskes nærmere på? 1 Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva hvis hunden hater deg? Skal den ikke ha noe å si her? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Først må du finne ut hva en sjelen er iallfall. Så går det vel ann å studere forandringer på den. Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hva hvis hunden hater deg? Skal den ikke ha noe å si her? Hva er dette for noe irrelevant tull å lire av seg, egentlig? Han elsker meg! Ellers hadde han ikke vist meg så mye kjærlighet som han gjør... ja, det er nummeret før han parrer seg med meg. Men DER setter jeg grensen! 1 Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hunder er jo gold diggers, selv om han tilsynelatende logrer med halen betyr ikke det at han ikke er utro i hodet sitt med naboen din og alle de deilige snopebitene han får der. Han kan jo være skeptisk til mennesker som tenner på leiligheter osv noe som gjør den betenkt til å smelte sammen sjeler med slike individer. Jeg syntes du skal konsultere hunden din i alle tilfeller før du går videre med en slik oppgave. Endret 31. desember 2009 av Bloodwake Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Mener du at hunden min er skeptisk til meg pga bacardi-uhellet i gjestekåken? Han var ikke tilstede! Av og til må jeg nesten bare synge til bikkja for at han skal forstå at han nesten er litt FOR glad i meg: Take our hands out of control, Take our hands out of control! 1 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 På tide å slutte med fylleposting... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er desverre ikkje fylleposting... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg er enig i alt han sier. 1 Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Brenn den og be til gudene om att dem skal gi deg sjelen. Edit: Raportert. Endret 31. desember 2009 av KK-f Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Eneste måten er å bli halvt hund. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Eneste måten er å bli halvt hund. I like where this thread is going. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Eneste måten er å bli halvt hund. Noe du gjør med å spise halve hunden mens du filmer det, så legge det på youtube og linke filmen hit Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tulletråder stenges. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg