nordin Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har nettopp installert programmet, men får bare opp seks inaktive hubber som ikke går an i logge seg på. Hvordan søker jeg etter hubber? Noen hubber til anbefaling? Har nettopp formatert og har nesten ingenting på diskene, så helst ikke hubber med høye limits. Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det står jo på den hublisten hva du skal gjøre for å legge inn lister som funker da!! Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Trur ingen tør å skrive adresser til dc huber, da dette er ansett som ulovlig i forumet. Det har i det siste ført til utestengelse fra forumet. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 det finnes noe som heter private message da... jeg regner ikke med at det blir ansett som umoralsk, da forumet ikke kan ta noe skyld på seg dersom det blir oppdaget at medlemmene sender dc-huber mellom seg. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Der du vanligvis skulle fått opp en liste over public huber står det en webadresse. Åpne den. Der finner du en post i et diskusjonsforum hvor det er listet opp en rekke hublister. Finn en som funker, og legg inn adressen under Settings->Download->Public Hublist URL For andre lister; søk etter "dc hubs" el. på Google. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 ble flama sist gang jeg hjalp til innen dette så.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hvordan søker jeg etter hubber? Ta en titt her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...=96777&start=45 Der finner du hublister og fremgangsmåte for å legge til disse. For å søke i hublistene i DC++/oDC, kan du bruke filter-feltet, men det er egentlig bare til å myse litt nedover listen til du finner en som ser ok ut. Noen hubber til anbefaling? Det er det sikkert noen som har, men ifølge retningslinjene er ikke det lov. Med mindre Noen har vært ute med idiotblekket, kan du kikke litt på de andre trådene som har gått tidligere med anbefaling av hubber. Flesteparten er vel i Internett & Nettverk, bare bla deg litt bakover. Lenke til kommentar
nordin Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Takk for helpa dere... Burde ha sett hva som stod som description på hubbene som stod der fra før, men men... Hva er btw så galt i å skrive DC hubber? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Les retningslinjene. Det står veldig klart der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå