Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

fersska dama/eksen og nå vill hu ha meg tilbake

Gjest Guest_kalle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_kalle_*

hei komm hjem fra jobb tidlig her for en stund siden og hadde kjøpt blomster og hele pakka og bestilt bor på en fin resturan. Men til min forskrekelse fant jeg dama til sengs med en kompiss. Fyren sprat opp og momlet et eller anet men jeg fikk det ikke med meg før jeg gan en på tyga som kansje var litt for hard før jeg fikk dama og tinga henes ut.

men problemet er at den siste har hun mast om å få en ny sjanse og alt det der. sier at jeg er alt i livet henes og truer med å drepe seg selv viss jeg ikke tar hnne tilbake. Hva skall jeg gjøre for å få henne til å stope (vill ikke ha no mer kontakt med den dritt kjeringa) vill gjerne ha noen hint????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_kalle_*

Bare en liten oppdatering etter som saken har forandret seg litt.

Har finni ut at jeg har blit anmelt for vold av han såkalte kopisen min. han måtte vist sy 2 sting etter det lille salge men men .

Lenke til kommentar
Bare en liten oppdatering etter som saken har forandret seg litt.

Har finni ut at jeg har blit anmelt for vold av han såkalte kopisen min. han måtte vist sy 2 sting etter det lille salge men men .

Haha, hva kan di gjer, 2 sting :ohmy: for ei pingle!!!!!!!!

Min ide også, ikkje gje deg. Sjå gjennom tlf-en din om det ikke er ein fynsjon som gjer at du kan sperre inkomande anrop med det nummeret du angir.

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig å blokkere enkelte nummer via Netcom/telenor osv. Det vil kanskje gjøre det litt enklere å distansere seg fra dem. Sånne folk er ikke noe å spare på.

Dama knuller kompis i din seng, og du vurderer faktisk ta henne tilbake? Jaja, folk er forskjellig. Hvis du først skal nå bli anmeldt for vold var det dumt du ikke slo han mer syntes nå jeg.

+1

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...