Gjest Guest_kalle_* Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 hei komm hjem fra jobb tidlig her for en stund siden og hadde kjøpt blomster og hele pakka og bestilt bor på en fin resturan. Men til min forskrekelse fant jeg dama til sengs med en kompiss. Fyren sprat opp og momlet et eller anet men jeg fikk det ikke med meg før jeg gan en på tyga som kansje var litt for hard før jeg fikk dama og tinga henes ut. men problemet er at den siste har hun mast om å få en ny sjanse og alt det der. sier at jeg er alt i livet henes og truer med å drepe seg selv viss jeg ikke tar hnne tilbake. Hva skall jeg gjøre for å få henne til å stope (vill ikke ha no mer kontakt med den dritt kjeringa) vill gjerne ha noen hint???? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nå har uheldigvis (?) ikke jeg hatt dame, men tror ALDRI jeg ville tatt tilbake ei som var utro, spesielt med en kompis. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Med en kompis?? Don't forgive! Ring ditt telefonselskap å be om å få sperret mot innkommende samtaler fra nummret hennes Endret 31. desember 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
Gjest Guest_kalle_* Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bare en liten oppdatering etter som saken har forandret seg litt. Har finni ut at jeg har blit anmelt for vold av han såkalte kopisen min. han måtte vist sy 2 sting etter det lille salge men men . Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bli kvitt både "kompisen" og dama.. ingen av de er stort å spare på. Og, hun kommer ikke til å ta selvmord...hun vil ha oppmerksomhet fra deg, og presse deg til å ta henne tilbake, that's it. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hadde hun virkelig vært nok glad i deg til å ta selvmord om hun ikke fikk deg tilbake, hadde hun ikke vært utro in the first place. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bare en liten oppdatering etter som saken har forandret seg litt. Har finni ut at jeg har blit anmelt for vold av han såkalte kopisen min. han måtte vist sy 2 sting etter det lille salge men men . Haha, hva kan di gjer, 2 sting for ei pingle!!!!!!!! Min ide også, ikkje gje deg. Sjå gjennom tlf-en din om det ikke er ein fynsjon som gjer at du kan sperre inkomande anrop med det nummeret du angir. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Dama knuller kompis i din seng, og du vurderer faktisk ta henne tilbake? Jaja, folk er forskjellig. Hvis du først skal nå bli anmeldt for vold var det dumt du ikke slo han mer syntes nå jeg. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er fullt mulig å blokkere enkelte nummer via Netcom/telenor osv. Det vil kanskje gjøre det litt enklere å distansere seg fra dem. Sånne folk er ikke noe å spare på. Dama knuller kompis i din seng, og du vurderer faktisk ta henne tilbake? Jaja, folk er forskjellig. Hvis du først skal nå bli anmeldt for vold var det dumt du ikke slo han mer syntes nå jeg. +1 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 +1! Litt kjipt at du ble anmeldt, men helt sikkert verdt hvert eneste slag Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Stenges av samme grunn som de to andre gjestepostene fra samme bruker. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg