sultanIverigste Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nå må forumet slutte å drive å banne han! Tåpelig! Enig? 1 Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hvis de fjerner denne tråden lager vi alle bare vårt eget forum diskusjonpluss1.no el. Hvor vi kan diskutere dette kommuniststyret... og le av alle de dårlige "artiklene" på sidene deres. 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Høres ut som en kjempeplan... EDIT: Kom på en viktig ting. Sarkasme er vanskelig å oppfatte i tekstform. Så dette er da en bekreftelse på at jeg var sarkastisk Endret 31. desember 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kommuniststyret faktisk. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Klart jeg liker JD. Vedkommende er genial, og har fantastiske poster, som forumets brukere ikke helt tålte går jeg ut ifra. Sånn er det å leve i denne verden. Man blir sensurert og kasta ut for de minste liberale meninger. Både på internettforum, vennegjengen og offentlig debatt. 1 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) jeg synes også kommuniststyre var en god betegnelse på styremåten her. Endret 31. desember 2009 av krs1 1 Lenke til kommentar
JeanDietrich Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nå må forumet slutte å drive å banne han! Tåpelig!Enig? Dette er SÅ søtt av deg! Og alle dere andre her også! Jeg føler meg så smigret! Egentlig kunne jeg jo ikke vente andre reaksjoner enn disse jeg nå fikk bekreftet, men jeg føler likevel jeg skylder dere en takk... Dere er tross alt unntaket av menneskheten. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvis de fjerner denne tråden lager vi alle bare vårt eget forum diskusjonpluss1.no el.Hvor vi kan diskutere dette kommuniststyret... og le av alle de dårlige "artiklene" på sidene deres. Vi fjerner nok ikke denne tråden nei. Vi har ikke noe imot at brukere er glade i hverandre. Det motsatte derimot kan fort bli fjernet. Men vi styrer heller ikke forumet basert på popularitetsavstemninger, så er det sagt. Om noen vil starte et nytt og konkurrerende forum kan jeg bare ønske dem lykke til. Nå er det noen av oss som har brukt mange år av vårt liv - ubetalt sådan - på å gjøre dette forumet til det det er blitt, og vi vet litt om hvor mye arbeid det er. Men all respekt til folk som vil prøve. Så tar jeg gjerne en diskusjon om kommunismen - både virkelighetens sådan og om forumet er noe av samme slaget - men det får bli i en annen tråd. Artiklene får dere diskutere med noen andre, vi er ikke ansvarlig for det redaksjonelle innholdet på sidene, bare for forumet. Godt nytt år til dere alle! Geir Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvis de fjerner denne tråden lager vi alle bare vårt eget forum diskusjonpluss1.no el.Hvor vi kan diskutere dette kommuniststyret... og le av alle de dårlige "artiklene" på sidene deres. Vi fjerner nok ikke denne tråden nei. Vi har ikke noe imot at brukere er glade i hverandre. Det motsatte derimot kan fort bli fjernet. Men vi styrer heller ikke forumet basert på popularitetsavstemninger, så er det sagt. Om noen vil starte et nytt og konkurrerende forum kan jeg bare ønske dem lykke til. Nå er det noen av oss som har brukt mange år av vårt liv - ubetalt sådan - på å gjøre dette forumet til det det er blitt, og vi vet litt om hvor mye arbeid det er. Men all respekt til folk som vil prøve. Så tar jeg gjerne en diskusjon om kommunismen - både virkelighetens sådan og om forumet er noe av samme slaget - men det får bli i en annen tråd. Artiklene får dere diskutere med noen andre, vi er ikke ansvarlig for det redaksjonelle innholdet på sidene, bare for forumet. Godt nytt år til dere alle! Geir Go Geir go! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Når trollmor har lagt sine elleve små barn... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nå må forumet slutte å drive å banne han! Tåpelig!Enig? Ikke enig, 99% av trådene jeg har sett av han/deg, så står det bare piss i de. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå må forumet slutte å drive å banne han! Tåpelig!Enig? Ikke enig, 99% av trådene jeg har sett av han/deg, så står det bare piss i de. Sier meg enig her. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå må forumet slutte å drive å banne han! Tåpelig!Enig? Ikke enig, 99% av trådene jeg har sett av han/deg, så står det bare piss i de. Sier meg enig her. +UNO Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ofte er hans tråder ofte intressange, og lar oss tenke over hvorfor ting egentlig er som dem er. Han har mye intressange mieninger som vekker min interesse. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Personlig klarer eg ikke helt å se det helt interessante i de fleste trådene til JD, men min personlige mening om brukeren skal eg holde for meg selv. Men trådstarter og JD har en tendens til å havne i de samme trådene på et eller annet tidspunkt, oftest som en støtte fra den ene til den andre, og vice versa. Noe eg finner noe mistenkelig til tider. Dog, forutsatt at JD forholder seg til reglene så har han like mye rett til å ferdes på dette forumet som meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Skillet mellom gal og genial er hårfint; Jeg liker og tro at JD har falt og slått seg som liten, og dermed landet på begge sider. Så mye potensiale, og så blir det brukt så dårlig. Men kanskje er det meget bevisst? La det bli opp til ettertiden å vurdere om JD er et geni; la han få leve et langt liv som forumidiot med sære meninger. La arkeologene i det neste milleniet få noen skikkelige utfordringer når de skal vurdere kultursignifikansen til dette forumet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det vil aldri bli nokon som vurderer kultursignifikansen til dette forumet. Eit troll er ikkje meir enn ein troll sjølv om vedkomande stiller det enkelte ser på som djupe spørsmål. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er forskjell på et alminnelig troll, og et filosoferende troll spør du meg. Jeg finner stor glede i mange av JeanDietrich sine poster. Noe mange av dere andre tydeligvis også gjør, siden dere kommer med svar i trådene hans. Alle vet at om man vil drepe et troll så er det bare å slutte å fóre det, noe dere tydeligvis ikke gjør. Ingen av dere som er pliktig til å lese postene hans, så da kan vel bli opp til hver enkelt? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå