Gå til innhold

Jeg slukket en brann!

JeanDietrich

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kokt skinke er nok nærmest. Eller krydder skinke. Men det er jo høyst avhengig av hva du har drukket. Menneskekjøtt skal vist ha en ganske søtlig smak, ifølge historiene til kannibaler. Huff. Kannibaler er ugreie folk asså.

Nå handler ikke denne tråden om dine smakserfaringer på visse uglesette områder, men om min slukking av brann. Og nei, jeg benytter meg ikke av egen "brannslange" ved slike tilfeller, da tyr jeg heller til nærmeste flaske!

For tynn stråle, dessuten! Argumentet ditt ryker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tøm ikke Baccardi på gardinen før ilden er slukket!

VEL, det var dyner! Er det ikke en vesentlig forskjell på gardiner og dyner, om man følger dine tankebaner?

Nei.

Urin har forøvrig en meget basisk smak, et amin hvis prefiks jeg ikke kommer på for øyeblikket. Du kan dermed bruke urinen til å skure gulv samtidig som du redder liv.

Lenke til kommentar
Go go, JD! Digger postene dine :D

Takk! Jeg snakker dog kun rett fra leveren, uten å være særlig gjennomtenkt - så dette smigrer meg!

Jeg slukket en brann jeg selv startet i går er ikke jeg helten nå? :D

telys teller ikke :p

Det var faktisk ett bål som vi lagde og så skulle vi til butikkeen for å kjøpe hårspray, og når vi kom tilbake så brant en grein :) og flammene var kun 2 meter fra bensinkanna :!:

Lenke til kommentar
(...)det er uansett så lenge siden jeg har fått urin i meg at jeg egentlig ikke husker hvordan det smakte.

Samme her! Det er på tide vi samler oss og tar en god gammeldags urin-kveld. WHO'S WITH ME?

Vil forøvrig gratulere deg JD. Godt jobbet! Din evne til å tilpasse deg situasjonen understreker nok en gang at vi mennesker er den overlegne art.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...