Gå til innhold

Ditt beste bidrag til Youtube?

2ball_

Anbefalte innlegg

Hei!

Fant nettopp ut at det hadde vært gøy å se hva folk mente var den beste videoen de har postet på youtube.

Så langt annser jeg videoen under som å være den beste jeg har postet så langt.

Nå vil jeg gjerne se videoen du mener er den beste du har postet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke akkurat så veldig mye arbeid å lage den så det er kanskje ikke så mye å være stolt over, men jeg er litt glad jeg klarte å tagge den og alt sånt rikttig nok til at jeg fikk så mange views. Jeg hadde en til video men den ble fjernet pga: Sexualt content elns :ph34r:

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Har en god del videoer på youtube av ting jeg selv liker å se på. Det beste bidraget er nok denne:

-

Begynner å komme seg på seertall også. Den første filmen jeg la ut på youtube har idag 270 000 views. Ganske morro :)

Desverre har youtube fjernet lyden på et par av filmene, slik som den over, fordi jeg har hatt materiale feks. fra radioen. velvel :ermm:

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Må være denne. Takket være to kamerater som bidro til et langt bredere spekter av triks og bevegelser enn det jeg hadde å stille opp med. :p

Vi har kommet et stykke lenger nå da, så vi, eller hvertfall jeg, satser på en ny film til utpå våren en gang.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Må være denne. Takket være to kamerater som bidro til et langt bredere spekter av triks og bevegelser enn det jeg hadde å stille opp med. :p

Vi har kommet et stykke lenger nå da, så vi, eller hvertfall jeg, satser på en ny film til utpå våren en gang.

Wow det var mange bra triks :D

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

En av mine største helter, John McEuen, gitar/banjo/fele virtuos, møtte han på countryfestival på Vinstra for noen år siden, var helt rått, min fetter løp i 20 min for å få hente gitaren sin for å få han til å signere den, han kom tilbake og ikke bare signerte han den, men spilte på den. Resten av bandet signerte også gitaren, som har mye autografer etter hvert :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...