2ball_ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei! Fant nettopp ut at det hadde vært gøy å se hva folk mente var den beste videoen de har postet på youtube. Så langt annser jeg videoen under som å være den beste jeg har postet så langt. Nå vil jeg gjerne se videoen du mener er den beste du har postet Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Var ikke akkurat så veldig mye arbeid å lage den så det er kanskje ikke så mye å være stolt over, men jeg er litt glad jeg klarte å tagge den og alt sånt rikttig nok til at jeg fikk så mange views. Jeg hadde en til video men den ble fjernet pga: Sexualt content elns Endret 31. desember 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Du kan ikke ta linken rett fra channelen din på youtube. Da kan ikke vi andre se den Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) *slett* Endret 12. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 31. desember 2009 av Hille Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Se filmen hos Youtube Chill å se på! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Har en god del videoer på youtube av ting jeg selv liker å se på. Det beste bidraget er nok denne: - Begynner å komme seg på seertall også. Den første filmen jeg la ut på youtube har idag 270 000 views. Ganske morro Desverre har youtube fjernet lyden på et par av filmene, slik som den over, fordi jeg har hatt materiale feks. fra radioen. velvel Endret 10. januar 2010 av DSG Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Nice passat. Ellers, vanskelig å si hva som er mitt beste bidrag, men dette er jo noe. Endret 1. januar 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tja, litt usikker på hva som er mitt beste bidrag egentlig, men velger denne: Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hm, mitt beste bidrag må være videoen hvor jeg lukker en Oblivion gate i spillet Oblivion, siden det ser ut til at den har hjulpet en del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke så mange views da. Nesten 3.5 år gammal film. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Må være denne. Takket være to kamerater som bidro til et langt bredere spekter av triks og bevegelser enn det jeg hadde å stille opp med. Vi har kommet et stykke lenger nå da, så vi, eller hvertfall jeg, satser på en ny film til utpå våren en gang. Endret 2. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg var den første til å laste opp den nye Aqua videoen. Se filmen hos Youtube Snart 600,000 views Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Må være denne. Takket være to kamerater som bidro til et langt bredere spekter av triks og bevegelser enn det jeg hadde å stille opp med. Vi har kommet et stykke lenger nå da, så vi, eller hvertfall jeg, satser på en ny film til utpå våren en gang. Wow det var mange bra triks Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Dette da blir mitt beste og eneste bidrag på youtube : Endret 5. januar 2010 av Baba2 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube En av mine største helter, John McEuen, gitar/banjo/fele virtuos, møtte han på countryfestival på Vinstra for noen år siden, var helt rått, min fetter løp i 20 min for å få hente gitaren sin for å få han til å signere den, han kom tilbake og ikke bare signerte han den, men spilte på den. Resten av bandet signerte også gitaren, som har mye autografer etter hvert Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Se filmen hos Youtube Et av mine 3 bidrag til Youtube. Svært fornøyd med denne, alt takket være en flott prestasjon fra min beste venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå