Gå til innhold

[Løst]Lav FPS i CS:S, kraftig nok pc

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde alle settings i css på max i en oppløsning på 1920*1200 i en lang periode, med en konstant fps på 299(max)

Leste så et sted at man aimet bedre med lav oppløsning, så satte oppløsningen og resten av grafikken på lavest mulig. Dette fungerte ikke noe bra i det hele tatt, så satte alt på max igjen. Nå ligger fps på 60 i gjennomsnitt, og musa henger skikkelig etter.

Hardware er bra nok,

4GB RAM

2x 4870 i crossfire

3.6 GHz E8400.

Noen som vet hva problemet kan være?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

Vsync var på, skrudde den av og da gikk fps'en opp til ca 100 i gjennomsnitt. Det hjelper litt, men jeg merker fortsatt at musa henger noe etter.

60 fps er faktisk så lite at det er merkbart. Jeg kan selvfølgelig ikke se at bildet hakker, slik man ser på 10-20 fps, men som sagd merker jeg det på andre ting, som f.eks. at musa henger litt etter.

Noen som har noen andre forslag for å få fps'en opp på 299 igjen, uten å skru ned på grafikken? Det er ganske uspillbart slik det er nå :(

Lenke til kommentar

AA var garantert på før. Og uansett, pcen er kraftig nok til å kjøre det på 299 fps med AA på.

I vanlige spill er det greit med 60 fps, men i cs merker man det så sykt godt når fpsen er lav. Det har nok noe med de tusenvis av timene med cs spilling, og med en gang noe forandrer seg merker man det godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...