reppysølv Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, da sitter jeg her å kjeder meg og har funnet ut at man kan ringe gratis til alt av bedrifter, pizza sjapper, politistasjoner, cia, fbi osv i USA med Skype xD. Ringer først til ett gratis nummer google har og så overfører de meg til dem jeg vil. Har allerede bestilt ett par pizzaer jeg skal hente om en times tid men har ikke kødded noe særlig me FBI da. Har bare lagt på når de svarer. Da lurer jeg på om hva konsekvensene kan være av å tulleringe med Skype? Bor jo i Norge så er vell lite sjans for at jeg blir nødt til å betale for pizzaene? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Wow, du er kjempekul azz... Nei seriøst. Konsekvensene er klin lik som om du hadde ringt til noen i norge. Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Not this thread again Tuller da, men uansett, er ikke særlig mye konsekvenser med å kødderinge f.eks. pizzasjapper, men du burde VIRKELIG ikke ringe FBI. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ring FBI, Finn på no skikkelig, si du skal rane en nasjonalbank, og at du har en hjemmelagde bombe med deg.eller, ikke gjør det. FBI har gode kontakter overalt i verden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ring FBI, Finn på no skikkelig, si du skal rane en nasjonalbank, og at du har en hjemmelagde bombe med deg.eller, ikke gjør det. FBI har gode kontakter overalt i verden Ja, gjerne en bombetrussel mot et eller annet bygg i Norge, det er kjempekult og du får mye credz azz! Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du sitter nok ganske trygt, selv om du skulle velge å kødde med FBI. Så lenge du ikke fremsetter seriøse nok og konkrete trusler, f.eks. terrortrusler. Da leker du med ilden, og kan fort få PST på døra. Og de neste 24 timene vil for deg da bli svært ubehagelige. Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei dette er artig, post video eller ta opp lyd så vi kan høre. Ellers er det bare wack Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bruk proxy eller noe annet dritt först da. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 PST? Prostituertes Suge Tjeneste Politiets sikkerhetstjeneste Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 PST? Politiets sikkerhetstjeneste. De arbeider tett med FBI, og tettere skal det visst bli. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er ikke et spørsmål om du blir tatt eller ikke, det er et spørsmål om moral. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) For trådstarter er det et spørsmål om å bli tatt eller ikke. Så får du gjerne mene vedkommende fremmer råtten moral. Endret 31. desember 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ikke ring til FBI. De finner ut av hvem det er uansett. Har hørt (fra en politimann) om noen kompisser som satt på en pc på ungdomskolen de gikk på, så fant de ut at det gikk an å gi tips til FBI på en side. Så de sende inn et tips hvor de skrev at frihetsgudinnen skulle bli sprengt på en bestemt dato. Dette trodde tydeligvis FBI på, så de fant fram til hvor dette tipset var sendt fra, kontaktet politiet i Norge, som besøkte denne skolen det var sendt fra, fant ut hvilke klasse som hadde brukt pc'ene på skolen da tipset ble sendt inn og snakket med klassen til de guttene til slutt innrømte det. Da politiet fortalte FBI at det bare var noen gutter på en ungdomskole som hadde køddet seg, mente absolutt FBI at de guttene skulle bli straffet for det/få det på rullebladet. Men det skjedde visst ikke. Så ikke gjør det. FBI finner sannsynligvis ut av det, og de virker ikke som noen du vil kødde med Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ring til guantanamo og spør om mostafa kan komme ut å leke. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, da sitter jeg her å kjeder meg og har funnet ut at man kan ringe gratis til alt av bedrifter, pizza sjapper, politistasjoner, cia, fbi osv i USA med Skype xD. Ringer først til ett gratis nummer google har og så overfører de meg til dem jeg vil. Har allerede bestilt ett par pizzaer jeg skal hente om en times tid men har ikke kødded noe særlig me FBI da. Har bare lagt på når de svarer. Da lurer jeg på om hva konsekvensene kan være av å tulleringe med Skype? Bor jo i Norge så er vell lite sjans for at jeg blir nødt til å betale for pizzaene? Vært flere saker om folk som kødderinger via skype og flere som har fått bøter for akkuratt dette. Les betingelsene før du registerer deg et sted neste gang du. Blir nok prikk på rullebladet og bot. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 FBI er ikke så flinke til å ta en spøk, selv ikke når det tydelig fremgår at det er en spøk. det er vel mest for at folk ikke skal drive å tulle-ringe de at de tar alt seriøst. uansett, slutt med det du driver med, det er bare idiotisk. de klarer å spore deg nesten uansett hva du gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå