reppysølv Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Mest sansynlig blir jeg å få tak i en xbox360 i natt fra Lockerz.com. Men nå begynner jeg å lure på om jeg kan spille med den her i norge. Hvordan fungerer det egentlig? Med strøm og norske spill osv? Kan jo også velge en PS3 men har mest lyst på 360. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Husk å kjøpe sonefrie spill, og du vil muligens trenge en sånn en. Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) I USA er strømnettet på 120V mens her i Norge har vi 230V så man må isåfall ha en helt ny strømforsyning tror jeg, den store klumpen. Med den tingen du foreslår der tror jeg man vil ødelegge strømforsyningen/xboxen Endret 31. desember 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Strømforsyninger pleier å takle slike ting. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Strømforsyninger pleier å takle slike ting. Min xbox fra usa hadde strømforsyning som kun var 110volt. og får trådstarter en slik så må ha han ha en ny strømforsyning, det er bare å ringe microsoft og be de sende en (mot penger da). Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg kjøpte en 360 fra USA i 2007, den kom med 100-240 V strømforsyning så det var uproblematisk å bruke den. Hvis strømforsyningen som følger med mot formodning skulle være 110V only (noe jeg ville finne merkelig) så er det mulig å kjøpe en ny i Norge eller hos f.eks Dealextreme. Spillene som selges i Norge vil bare fungere om de er sonefrie. Ellers blir du nødt til å importere spill fra USA. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 okei, bra det har endret seg på den og. min var fra nov.2005 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Som du sikkert skjønner nå, så er det ingen vits i å kjøpe en 360 i usa, den vil bli minst like dyr som en her i landet, og du er avhengig av ntsc/sonefri spill.... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Som du sikkert skjønner nå, så er det ingen vits i å kjøpe en 360 i usa, den vil bli minst like dyr som en her i landet, og du er avhengig av ntsc/sonefri spill.... han skal visst få den gratis hvis du leser første post. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Som du sikkert skjønner nå, så er det ingen vits i å kjøpe en 360 i usa, den vil bli minst like dyr som en her i landet, og du er avhengig av ntsc/sonefri spill.... han skal visst få den gratis hvis du leser første post. Ok, så Lockerz.com gir bort xbox360? Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 3. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2010 i teorien Valgte xboxen Kommer i posten om 3-4 uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå