KristiaNtre_Razer Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Heisann! Jeg er på jakt etter ny tv men er ikke helt sikker på hvilken jeg vil velge Den bør være på 40 - 46" og ha full hd. Jeg vil komme til å sitte 3 meter unna den. TV-en skal brukes mye til vanlig tv sendinger (ikke hd foreløbig) og mye spilling via PS3. Skal også kjøre Blu-ray via Ps3. Jeg har sett mye på Samsung LED 46", men egner denne seg til spilling? Er det evt andre modeller jeg kan vurdere? Og burde jeg gå for 40 eller 46"? Mvh Kristian Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Veldig enkelt. Samsung 7000 serien, har 46" LED utgaven og kan bare på det varmeste anbefale den. fantastisk bilde, innebygget mediespiller og kan kobles på nett. (7070) Lenke til kommentar
Adminisrator Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Var i samme situasjon som deg for litt over en uke siden. Valget falt på Samsung 46B7070. Har ikke koblet til PS3 enda så kan ikke uttale meg om hvordan den er å spille på, men kan hvertfal nevne at TV'n takler tv sendinger fra parabol via scart bedre enn forventet. Kostet 1000 mer enn budsjettet ditt så vet ikke om den er aktuell. Anbefales uansett! Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Ser Elkjøp vil ha 6-serien billig i januarsalget nå, så kanskje jeg vil gå for denne Hva er forskjellene mellom 6 og 7 serien? Og Adminisrator, kan du sende meg en melding når du har fått testet å spille litt? Gjerne et førsteperson-skytespill. Takk for tips! Mvh Kristian Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Men lyden er vel ikke noe å skryte av har jeg hørt. Hva bruker dere til å få bedre lyd? Noen som har noen lydplkanker å anbefale? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 6 og 7-serien er samme TV, med samme specs. Men 7-serien har i tillegg DLNA, som gjør det mulig å streame innhold fra PC og andre apparater, både trådløst og via kabel, den har bilde i bilde og sikkert noen andre finesser... Sjekk januarsalget hos Elkjøp og Expert, som starter i overmorgen. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Men lyden er vel ikke noe å skryte av har jeg hørt. Hva bruker dere til å få bedre lyd? Noen som har noen lydplkanker å anbefale? Vi kjøpte en Samsung-pakke med BluRay-spiller og Surround. Ikke akkurat hifi, men gdt nok til filmbruk i stua. Geir Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Sjekk januarsalget hos Elkjøp og Expert, som starter i overmorgen. Geir Æsj, det virker som om Elkjøp, Expert og Lefdal bare har 6-serien på salg... Det er vel akkuratt likt bilde og bildeopplevelse på 6 og 7 serien? Tenker litt på Arvani Egrosound. Noen som har erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå