montanas Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noen som har noen erfaring med dette kameraet eller med Avant generelt? Aldri hørt om merket før, noen som har noe positivt eller negativt? Vurderer å kjøpe Avant S12 på Netonnet http://www.netonnet.no/art/foto/kompaktkam...12(124536,4555) Vurderer også dette Samsungkameraet http://www.netonnet.no/art/foto/kompaktkam...ey(123799,4555) men syns Avantkameraet virker bedre. Hva mener dere? Hvilket ville du ha valgt? På forhånd takk. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Var jeg deg ville jeg heller spart litt lenger å kjøpt et litt bedre kamera, for derre greian er sikkert like bra som engangskamera fra 2001. ca.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Enig i dette. Legg litt mer $$$ i det, og bli fornøyd. Kjøpte selv et Hitachi-kamera for et par år siden (kjempebillig), og det var helt ubrukelig. Autofokusen bruker 20 ganger lengre tid enn min Ixus, og man var heldig dersom den i det hele tatt klart å fokusere. Den spiste batteri også (2xAA), min PowerShot (low-end) med samme batteri varte mange ganger lengre. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Skal du ha mest for pengene i denne prisklassen kan du f.eks. ta en titt på Canon A480. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Var jeg deg ville jeg heller spart litt lenger å kjøpt et litt bedre kamera, for derre greian er sikkert like bra som engangskamera fra 2001. ca.. Helt enig, har selv tidligere kjøpt et 1000kr Casio og den var helt ubrukelig. Bildene var elendige, det tok 5 sek før bildet ble tatt etter at jeg har trykket. Ingenting positiv med billige kameraer, mest sannsynlig kommer du til å kjøpe nytt igjen på kort tid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Merket Avant har jeg aldri hørt om før. Det er grunn nok for meg til å holde meg unna. Canon A480 er et godt forslag til et rimelig kamera med fornuftige egenskaper. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Synes A480 er litt klumpete, og har for treg autofokus. Kjøpte Ixus 95 IS til min datter, og synes det er veldig bra i forhold til prisen. Du bør kunne få dette til ca 999 nå, siden erstatteren Ixus 100 IS ble sluppet for noen måneder siden. A480 bruker oppladbare AA-batterier, så du må kjøpe lader og batterier til denne. Dette følger med på 95 IS, noe som gjør den enda mer gunstig i forhold til A480. Lenke til kommentar
montanas Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Tusen takk for alle fine svar=) Dette digitalkameraet jeg har tenkt å kjøpe (nå når jeg ser svarene deres aner jeg i grunn ikke hvilket jeg skal velge. Jeg vil ha et bra men billig kamera, med oppladbart batteri. Ikke AA-batteri) er et "avlastningskamera", siden jeg allerede har et Nikon D60 speilrefleks. Et digitalkamera er enklere å ha liggende i veska når man er rundt og farter. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Avant-kameraet trenger ikke være dårlig. Det kan godt være produsert på samme fabrikk som mer kjente merker, men velger du en modell fra et mer kjent merke må du kanskje ut med noen hundrelapper mer. Til gjengjeld er sjansen for å få et dårlig produkt lavere, men det er ingen fabrikant som lager bare "perfekte" modeller. Canons Ixus-serie her veldig populær med mange bra modeller. Så Ixus 95 nevnt i et annet innlegg og det får du for 1300 på Japan Photo. Jeg har ikke prøvd det, men det er sikkert et greit kamera, stabilisator har det også. http://www.photographyblog.com/reviews/can...iew/conclusion/ Ellers har både Sony og Panasonic mange bra modeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så IXUS 95 til 799 på elprice.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå