Pug Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hvordan kan jeg velge at Windows XP skal laste ned automatiske oppdateringer, uten å spørre meg først? Jeg valgte først at Windows Update skulle spørre meg om å laste ned oppdateringene, men nå vil jeg gjerne at den bare skal laste de ned, også spørre om installasjon. Hvor kan jeg forandre den instillingen? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 System Properties -> Automatic Updating Men vil du det da? Jeg har slått av alt av error-reporting (Den mest irriterende "tjenesten" noensinne?), oppdateringer osv, nesten alt som går automatisk. Skulle hatt en "WinXP - stop bugging me!"-funksjon... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Hvor slår du av "Error-Reporting"? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 System Properties -> Automatic Updating Men vil du det da? Jeg har slått av alt av error-reporting (Den mest irriterende "tjenesten" noensinne?), oppdateringer osv, nesten alt som går automatisk. Skulle hatt en "WinXP - stop bugging me!"-funksjon... Du kan jo bruke et program som heter Xp-Antispy eller no sånt. Det disabler alt av slike funksjoner. Angående hvor du slår av error reporting, gjø du det i: Kontrollpanel - System - Avansert - Feilrapportering (nederst på siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå