Prinz Poldi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Inspirert av Klaus Daimler på Arsenal-Mania starter jeg opp en kåring av månedens spiller, stemt fram av brukerne på diskusjon.no. En ny kåring vil komme på plass så fort siste kamp er spilt hver måned, og den vil vare i en uke. Vinneren av avstemningen kan smykke seg med den gjeve tittelen "Diskusjon.no's månedens spiller". Jeg har i det siste forsøkt å lage en spillerbørs etter hver kamp. Jeg synes det hadde vært gøy hvis andre også hadde begynt med det. De er morsomme å lese og kan skape mange fine diskusjoner. En kul ting jeg tenkte vi kunne gjøre hvis dette slår an var å nominere de fem med høyest gjennomsnittlig score på børsen gjennom måneden til denne avstemningen. Jeg synes det skal være litt stas å bli nominert også. For denne gangen har jeg bare brukt mine egne og en børs fra GoreGalore. Regler: - Spilleren må ha spilt minst 20 min for å få telt karakteren sin for kampen. - Spilleren må ha spilt i minst 3 av kampene hver måned for å være kvalifisert til tittelen. Tidligere kåringer: 2009/2010: DESEMBER Månedens spiller desember 2009: Alexandre Song med 48% av stemmene. Nominerte spillere: Abou Diaby - 7,87 Thomas Vermaelen - 7,41 Cesc Fabregas - 7,30 Alexandre Song - 7,10 Andrey Arshavin - 7,08 Endret 14. januar 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Står mellom Song og Vermaelen. Diaby har hatt et par gode kamper, men disse to er alltid 100% solide og litt til. Song vinner hos meg, + for scoringa og han har vært hakket bedre en Verminator når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Var et særdeles vanskelig valg dette her. Song og Fabregas har begge vært eksepsjonelle, men Vermaelen har hatt en rekke fantastiske kamper i desember. Han tar min stemme liiiiike foran Song. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Forresten så burde TC ikke få lov å stemme i noen av disse kåringene så lenge vi har Song i klubben. Mannen er jo mer forelska i han enn noen annen Gooner. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Må nesten bli Alex for min del. Var helt rå mot Pompey, og har vært stabilt god hele måneden. Som tc sa i en kamptråd, han er en DM som faktisk er morsom å se på. Han gjør noen vanvittige ting på banen til DM å være. Den pasningen i forkant av 2-0-målet mot Pompey f. eks. var genialt bra. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 One Song! We've only got one Song! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Stemmen min går til Song. Han har spilt bra i hver kamp denne måneden, noe som er ganske så imponerendes. Og btw, skal begynne med slike spillerbørser jeg også, Hegland Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kjempebra initiativ, Hegland! Min stemme gikk til Song. Han har vært en bauta på midtbanen, og vil bli et stort savn under Afrikamesterskapet. Han har utrolig nok vært kandidat til MoM i hver eneste kamp i år! Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Det er deilig å se at midtbanen vår har endelig blomstret fullt ut nu, Song-Diaby, som fleste av oss ikke hadde tro på. Velfortjent at Song fikk denne prisen Endret 1. februar 2010 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå