Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei, lurer litt på å kjøpe Logitech G11, men er i tvil. Hva sier dere, er det et bra tastatur? Det jeg har nå, et Bzerk henger seg avog til opp, og nå funker ikke page up og page down knappene. Lenke til kommentar
onlineX Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Komplett har tastaturet på tilbud nå. (199.-) Et godt kjøp men finnes bare i dansk og svensk layout i øyeblikket tror jeg. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) du får det til 199 på komplett ja, med svensk layout. men det spiller liten rolle, da du får Æ Ø og Å da du skriver, de står bare på svensk på knappene. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338620 jeg fikk mitt idag, ingenting fancy utenom blått lys i alle tastene, Logitech og G11 lyser også blått på høyresiden og det er 18 programmerbare knapper på venstresiden. det er litt lengre enn et vanlig tastatur pga de G knappene. du kan også disable windowsknappen på tastaturet når du spiller. 2 USB innganger er det på baksiden av tastaturet også. det er absolutt vært 199kr, og jeg synes det ser pent ut. Endret 31. desember 2009 av Ovechk1n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå