atif12 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde tenkt å kjøpe en Nokia N86. Men da jeg leste testen på Amobil så sto det at telefonen hadde dårlig batteri. Er det noen som har den mobilen og kan si noe om dette? Takker for svar Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hei, Nokia N86 har egentlig et veldig bra batteri. Varigheten kommer bare veldig an på hva du skal bruke mobilen til. Den holder for eksempel utrolig lenge til bare musikk. Jeg pleier å bruke FM-senderen i mobilen til å sende musikk til stereoanlegget når jeg sover, da jeg sovner mye fortere med litt rolig musikk på. Pleier da også å lade den samtidig, men enkelte ganger når batteriet har vært halvfullt om kvelden, og jeg har glemt å koble til laderen, så har batteriet vart hele natten. Om jeg også bare hører musikk i timesvis, tømmes knapt batteriet. Det som imidlertid sluker batteri, er WiFi og ikke minst internett over 3G eller EDGE. Jeg er MYE på internett og msn med mobilen, og spesielt heftig bruk av sistnevnte applikasjon gjør at batteriet kanskje ikke varer ut kvelden en gang, selv om dette er sjelden. Uansett så vil jeg si at batteritiden er akkurat hva jeg forventer av en multimediatelefon. Det holder en hel dag med skikkelig heftig bruk, og det er det jeg forventer. Med noe mindre bruk, klarer du deg nok med å lade annenhver natt. Jeg ser uansett ikke problemet, da jeg alltid setter mobilen på lading hver natt, uavhengig om batteriet er tomt eller halvfullt. Lenke til kommentar
atif12 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Ok takk for svar. Og gått nyttår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå