JMViper Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 hei, jeg har fått meg cod modern warfare 2 til ps3. da jeg endelig hadde runda single player skulle jeg begynne og spille online. det går ikke! det står: Fetching Playlist. Updating Rank and Unlocks.. Connecting to Matchmaking Server... og lengre en det kommer jeg ikke, hva kan jeg gjøre? alle andre spill som cod 4 og 5 virker online men ikke modern warfare2! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 hei, jeg har fått meg cod modern warfare 2 til ps3. da jeg endelig hadde runda single player skulle jeg begynne og spille online. det går ikke!det står: Fetching Playlist. Updating Rank and Unlocks.. Connecting to Matchmaking Server... og lengre en det kommer jeg ikke, hva kan jeg gjøre? alle andre spill som cod 4 og 5 virker online men ikke modern warfare2! Har du NAT på open? Har selv 360 versjonen, men det fungerte bedre hos meg når jeg satt NAT til open, fremfor Moderate Lenke til kommentar
JMViper Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 hei, jeg har fått meg cod modern warfare 2 til ps3. da jeg endelig hadde runda single player skulle jeg begynne og spille online. det går ikke!det står: Fetching Playlist. Updating Rank and Unlocks.. Connecting to Matchmaking Server... og lengre en det kommer jeg ikke, hva kan jeg gjøre? alle andre spill som cod 4 og 5 virker online men ikke modern warfare2! Har du NAT på open? Har selv 360 versjonen, men det fungerte bedre hos meg når jeg satt NAT til open, fremfor Moderate ehh hehe, hva er det og hvordan slår man NAT på open?? er ikke så god i dette xD Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Burde være mulig å gjøre det i routeren. Jeg sleit mye med min router så jeg kjøpte til slutt en switch og kjører PS3 rett på nettet før signalene går til routeren. Men, google litt så finner du sikkert en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå