Aksel114 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Burde kansje bruke gjeste post funksjonen her men.. shit la gå. ok.. før så runket jeg 3 ganger til dagen, men har kuttet ned til 1 gang om dagen nå. Men! IDAG! når jeg fikk orgasme, eller, rett etter orgasmen, så kom det en liiiten dråpe blod ut penis hode. så do pappiret ble rødt når eg skulle tørke bort litt av sæden som var igjen på hode. er dette vanli? hva er det i det heletatt? grunn til beskymring?:S Endret 30. desember 2009 av Aksel114 Lenke til kommentar
essoen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 ta deg en tur til legen Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er ikke farlig, sansynligvis bare et lite kutt eller liknende, hadde det selv for noen år siden, ingen problem. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 var ett engangstillfelle, men hadde det samme problemet for ett halvt år siden. hvordan kan det være ett kutt når boldet kommer innenfra? er 14 år btw. venter litt med legen, takk for svar Godt nyttår Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Som regel helt ufarlig. Mer hos Lommelegen: Blod i sæden. Geir Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 takk for svar, du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå