Jakob Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Hei. Jeg skal i utgangspunktet ha en CD spiller (discman), men det er vel også aktuelt med en cd spiller som også spiller mp3 filer. Mine kriterier: -Bra lyd, dvs ikke helt fantastisk utrolig, heller ikke dårlig og sprakete -Pris, 500-1200kr -Helst så liten som mulig, men dette er ikke så viktig -Ikke noe negativt annet. Er f.eks. denne bra?: http://www.jazpiper.com/jazpiper_C10.htm http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl Den er veldig billig ser jeg, så det er vel noen ulemper med den. Noen erfaringer? Ellers har jeg tenkt på: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=6&GrpID=1&s=pl Er denne bra?? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Vil anbefale denne. Bra spiller til meget god pris! Jeg er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 30. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2003 Takk for raskt svar! Men jeg er ute etter en CD spiller som kan spille mp3 ikke en ren mp3/wma spiller. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Styr for all del unna grundig sine løsninger. Lyden stinker værre enn en søppelfylling! Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Kjøp Sony, Philips eller Panasonic sine løsninger. Av disse ville jeg gått for enten Sony eller Panasonic, har litt dårlig erfaring i fra Philips produkter. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Den Jazpiperen der er ikke så super, men duger fint til den prisen. Ville heller gått for den iRiveren. Personlig ville jeg funnet en Panasonic, de er for øyeblikket litt overlegne når det gjelder nye discman'er. Lenke til kommentar
ion Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har iRiver imp-400 og er veldig fornøyd. Er en veldig fin spiller både i bruk og utseendemessig Er også praktisk at den har FM-radio når man blir litt lei sin egen musikk. Batterilevetiden er veldig bra utfra min vurdering. I tillegg til de innebygde oppladbare er det en ekstern enhet for bruk av vanlige AA-batterier. Det eneste negative jeg kan påpeke er at den til tider bruker litt lang tid på å starte opp (lese innholdsfortegnelse på plata osv). Jeg vet jo ikke hvordan dette er på andre spillere av samme type. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Har selv en iRiver imp-350 og er strålende fornøyd, iRiver er vel den beste i sitt slag når det gjelder mp3-spillere tør jeg påstå. Lyden er meget bra, menyen er super ++. Ang. lesetid av cd'er i oppstart så går det raskest hvis cd'en brent uten multisession, det går fint med multisession også men det tar kanskje 20 sek istedet for 10. Har ikke erfaring med imp-150 men antar at denne er av samme kvalitet. Du får jo også firmware upgrade til den, ligger nye versjoner ute på www.iriver.com. Kjæresten min har den jazzpiperen og den er DRIT! Kort batterilevetid(3timer), dårlig meny(ikke katalogstruktur), bråker mye i drift, ikke radio(som iRiveren seff har, stereo tilogmed). Blei mye iRiver reklame her men. Skulle nesten tro at jeg jobba for dem :oops: . Alt i alt så ville jeg satsa på et iRiver produkt, utrolig kvalitet spør du meg. Du får det du betaler for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå